Labyrinth meldt zich.....
Labyrinth meldt zich.....
Mijn nickname is Labyrinth.
Het leven is een groot doolhof, waar na elke hoek die je omgaat weer een nieuwe uitdaging wacht.
Maar in biddend opzien naar de Heere vermag je elke nieuwe uitdaging in het leven in Zijn kracht aan te kunnen.
Wie of wat ik ben heeft geen toegevoegde waarde, en laat ik dus maar in het midden des lands.
Ik ben lid van de CGK en de SGP.
Hier wil ik het maar bij laten. We spreken elkaar vast veel vaker op het forum.
Het leven is een groot doolhof, waar na elke hoek die je omgaat weer een nieuwe uitdaging wacht.
Maar in biddend opzien naar de Heere vermag je elke nieuwe uitdaging in het leven in Zijn kracht aan te kunnen.
Wie of wat ik ben heeft geen toegevoegde waarde, en laat ik dus maar in het midden des lands.
Ik ben lid van de CGK en de SGP.
Hier wil ik het maar bij laten. We spreken elkaar vast veel vaker op het forum.
Re: Labyrinth meldt zich.....
Welkom!

- Christiaan
- Christiaan
Hé ik zei af en toe. Niet altijd. En natuurlijk, zijn er ook goede discussies.Adorote schreef:Welkom hier op dit forum maar ook in een doolhof is er een recht weg; veel plezier.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Labyrinth schreef:van kind af aan áltijd honden mogen verzorgen, tot op de dag van vandaag, en heb de kinderen én kleinkinderen ook dierenliefde bijgebracht. Die laatsten brengen het weer over op hún kinderen.Corydoras schreef:Welkom mededierenvriend!
Ook een hartelijk welkom namens mij.
Je brengt in iedergeval weer wat leven in de (refoforum)brouwerij.
Maar toch nog een bescheiden vraag , als je kleinkinderen al kinderen hebben , mag ik dan vragen hoe jong u wel bent ?