Wilders en niet westerse-allochtonen

Plaats reactie
parsifal

Wilders en niet westerse-allochtonen

Bericht door parsifal »

Hier op het forum zitten ook wel mensen die wat sympathie hebben voor Wilders. Nu heeft hij past verkondigt dat hij een immigratie stop wil voor niet westerse allochtonen. Ik vraag me daarbij af of hij daarbij ook de hoog-opgeleide mensen in gedachten heeft. Ik ken nogal wat mensen die onderzoek doen aan een universiteit en die uit Rusland, China, Kroatie, Japan, Polen of India komen? Mogen deze er niet meer in. Of doelde hij alleen op de mensen uit Marokko en Turkije?

Ik ben een beetje bang dat Wilders zich erg laat leiden door wat hij denkt dat de kiezer wil horen (in ieder geval de vijver waarin hij wil vissen) maar verder weinig nadenkt over de consequenties van zijn besluiten.
Vincent

Re: Wilders en niet westerse-allochtonen

Bericht door Vincent »

parsifal schreef:Hier op het forum zitten ook wel mensen die wat sympathie hebben voor Wilders. Nu heeft hij past verkondigt dat hij een immigratie stop wil voor niet westerse allochtonen. Ik vraag me daarbij af of hij daarbij ook de hoog-opgeleide mensen in gedachten heeft. Ik ken nogal wat mensen die onderzoek doen aan een universiteit en die uit Rusland, China, Kroatie, Japan, Polen of India komen? Mogen deze er niet meer in. Of doelde hij alleen op de mensen uit Marokko en Turkije?

Ik ben een beetje bang dat Wilders zich erg laat leiden door wat hij denkt dat de kiezer wil horen (in ieder geval de vijver waarin hij wil vissen) maar verder weinig nadenkt over de consequenties van zijn besluiten.
Het lijkt mij vrij eenvoudig om dit niet absoluut te stellen, maar bepaalde voorwaarden aan toelating te stellen. Zoals ook in een land als Zwisterland strikter gebeurt, dacht ik.
Plaats reactie