WATERLOO - Een hongerige Belg keek zondagavond vreemd op bij de McDrive in het Belgische Waterloo. In de papieren zak met zijn bestelling vond hij tussen de hamburgers een envelop met 15.000 euro.
"Even heb ik getwijfeld of ik het geld zou houden. Geef toe, wie zou dat niet doen? Maar mijn ouders hebben me geleerd om altijd eerlijk te zijn", zei Marco Parra-Martinez (23) donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.
McDrive geeft klant per ongeluk 15.000 euro
Alle poppetjes uit het Happy Meal?Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daar zitten tegenwoordig hele irritante radiootjes inMarnix schreef:Alle poppetjes uit het Happy Meal?Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
INDERDAAD!! :xUnionist schreef:Daar zitten tegenwoordig hele irritante radiootjes inMarnix schreef:Alle poppetjes uit het Happy Meal?Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.

Ze is qua lengte niet groter dan een kind..............dussssss, neemt ze vaak een heppiemiel...................en daar is ze erg heppie mee........ :mrgreen:refo schreef:Tamarinde schreef:Heppiemiel is voor kinderen.Unionist schreef:Ik had een paar weken geleden een paar hele leuke tolletjes :mrgreen:
Daar zitten tegenwoordig hele irritante radiootjes in