Unionist schreef:Er worden hier ook weleens meningen gegeven, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd door iedereen.
Overigens vind ik het niet nodig om in een artikel te lezen wat de journalist ervan vond. Die mening kunnen intelligente lezers ook zelf wel vormen.
Ik ben wel degelijk van mening dat er in het RD met een reformatorische bril naar dit soort van bijeenkomsten gekeken mag worden, en dat de verslaggeving niet overwegend positief zou uitpakken is m.i. terrecht.
Anders hoef je je ook niet te abboneren op een Reformatorische krant.
Net zoals hier op het
refo forum , waar ik uiteraard elke mening accepteer zolang hij op reformatorische leest geschoeid is.
Bij het ontbreken van de reformatorische grondslag in verschillende postings vraag ik me af wat zo iemand op een
refoforum als deze zoekt.
Marnix schreef:Is dat zo? Ik heb zo'n idee dat je er aleen mee zou kunnen leven als het een kritische mening geweest was Als er een superpositief artikel over was verschenen was je daar echt niet blij mee geweest, zo goed ken ik je inmiddels wel
Zie boven , ik zou idd niet blij geweest zijn met een super positief artikel. Dan kan ik net zo goed de visie lezen ipv het RD
Marnix schreef:Maar goed... prima initiatief, leuk voor het hele gezin (behalve voor enkele verstokte refo's misschien )
Waarschijnlijk behoor ik dan in de door jou als laatste genoemde groep, dat zij dan zo