Daadkrachtig optreden!
Daadkrachtig optreden!
Van nu.nl
LEEUWARDEN - Een 51-jarige buschauffeur heeft maandag in het Friese Burgum korte metten gemaakt met een passagier die hem sloeg. Nadat hij klappen kreeg van de 21-jarige inwoner uit Burgum trapte hij zo hard op de rem dat zijn aanvaller door de voorruit van de bus werd geslingerd.
De gealarmeerde politie kon de man direct aanhouden. De ruit is aan gruzelementen. De belager was het niet eens met het aantal strippen dat de bestuurder voor zijn rit afstempelde. De politie noemt het optreden van de chauffeur daadkrachtig.
Eindelijk niet meteen dood door schuld op zijn bordje.
Ook al vraag ik me af wat de gevolgen voor de chauffeur waren geweest als het minder goed was afgelopen.....
LEEUWARDEN - Een 51-jarige buschauffeur heeft maandag in het Friese Burgum korte metten gemaakt met een passagier die hem sloeg. Nadat hij klappen kreeg van de 21-jarige inwoner uit Burgum trapte hij zo hard op de rem dat zijn aanvaller door de voorruit van de bus werd geslingerd.
De gealarmeerde politie kon de man direct aanhouden. De ruit is aan gruzelementen. De belager was het niet eens met het aantal strippen dat de bestuurder voor zijn rit afstempelde. De politie noemt het optreden van de chauffeur daadkrachtig.
Ook al vraag ik me af wat de gevolgen voor de chauffeur waren geweest als het minder goed was afgelopen.....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Re: Daadkrachtig optreden!
vlinder schreef:Van nu.nl

Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Hee, waar komt die vandaan?olfie schreef:
Ff gegoogle op: emoticon applause of icon applause dat weet ik al niet meer,. en dan ff als afb. invoegen.Hendrikus schreef:Hee, waar komt die vandaan?olfie schreef:
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
- Miscanthus
misschien kan een moderator hem invoegen bij de set?olfie schreef:Ff gegoogle op: emoticon applause of icon applause dat weet ik al niet meer,. en dan ff als afb. invoegen.Hendrikus schreef:Hee, waar komt die vandaan?olfie schreef:
Prachtige actie van de chauffeur. Je kan nooit in zulke gevallen, als de dader wordt aangehouden, dood door schuld op je bordje krijgen. Als de jongen het inderdaad met de dood had moeten bekopen had dit mogelijk wel het gevolg geweest.vlinder schreef:Van nu.nl
- Miscanthus
Rechtsklikken op het plaatje en dan 'Properties' of 'Eigenschappen' kiezen. En ziedaar.....Hendrikus schreef:Hee, waar komt die vandaan?olfie schreef:
- Miscanthus
Als je met je hoofd heel hard tegen een gelaagde ruit knalt istie kapot. Maar je komt er echt niet doorheen. Probeer maar eens de voorruit van een sloopauto met een voorhamer kapot te slaan. Natuurlijk komen er barsten in, maar erdoorheen is heel erg moeilijk.Miscanthus schreef:er staat toch echt dat de ruit aan gruzelementen is.....Duuk schreef:Goeie actie, maar ik geloof nooit dat de passagier door de (gelaagde) voorruit is geslingerd.