Welke muziek beluister je nu? [3]

Lassie

Bericht door Lassie »

Ik luister nu naar: Zegen ons, Heer Jezus; gezongen door kinderen.
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Lassie schreef:Ik luister nu naar: Zegen ons, Heer Jezus; gezongen door kinderen.
Gelukkig, na het galpen van gisteren toch weer op het goede pad.
Lassie

Bericht door Lassie »

Dathenum schreef:
Lassie schreef:Ik luister nu naar: Zegen ons, Heer Jezus; gezongen door kinderen.

tsss. moet jij nodig zeggen.
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Lassie schreef:
Dathenum schreef:
:?: Ik heb hele christelijke muziek aan hoor, ik draai al 1,5 maand de Messiah in de auto. En nog is het even prachtig.
Lassie

Bericht door Lassie »

Dathenum schreef:
Lassie schreef:
Dathenum schreef:
:?: Ik heb hele christelijke muziek aan hoor, ik draai al 1,5 maand de Messiah in de auto. En nog is het even prachtig.
goedzo!!! zo kom je er wel. :wink:
Petrus

Bericht door Petrus »

Wie kan er momenteel wél naar de R.O. luisteren???

Wij hebben al twee dagen geen verbinding meer met de RO.............misschien een resultaat van het installeren van de vernieuwde versie van Internet Explorer 7.01 ??????
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Petrus schreef:Wie kan er momenteel wél naar de R.O. luisteren???

Wij hebben al twee dagen geen verbinding meer met de RO.............misschien een resultaat van het installeren van de vernieuwde versie van Internet Explorer 7.01 ??????
Beste Petrus, geen probleem gewoon te beluisteren.
Ik heb overgens Explorer 6, maar ik denk dat het voor zulke zaken geen verschil maakt.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:Wie kan er momenteel wél naar de R.O. luisteren???

Ook bij mij lukt het gewoon. Met de nieuwe Internet Explorer. Je moet dan trouwens wel een ActiveX control updaten.
Anders kan je de RO-speler eens proberen.
Hoe?
- Ga naar http://www.reformatorischeomroep.nl
- Klik op het tabblad [Live Luisteren]
- Klik op de link [Download de taakbalk-speler]

Je kan trouwens ook gewoon de volgende URL in WMP openen:
http://www.reformatorischeomroep.nl:8000/breedband
Petrus

Bericht door Petrus »

Wie kan mij aan de juiste download-locatie helpen van Active X om de RO weer "aan de praat/zing/speel" te krijgen??

wat ik zie aan downloads is dat Active X een repair-programma is.dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

ik niet
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Petrus

Bericht door Petrus »

Bert Mulder schreef:ik niet
Dank je wel Bert, dáár heb ik nog wat aan. :roll: :wink:
wim

Bericht door wim »

Petrus schreef:Wie kan mij aan de juiste download-locatie helpen van Active X om de RO weer "aan de praat/zing/speel" te krijgen??

wat ik zie aan downloads is dat Active X een repair-programma is.dat lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn.
Active X is een technologie om actieve 'dingen' via het web (tijdens het browsen) aan te kunnen bieden. Je hebt bijvoorbeeld een Active X control om Flash-elementen te kunnen tonen of om een Real-player in je browser te kunnen gebruiken. In IE 6 kun je de controls bekijken en updaten via het menu: Tools -> Manage Add-ons. Hoe dat in IE 7 zit, weet ik niet.
Lassie

Bericht door Lassie »

Een cd van Holland Boys Choir
Miepie

Bericht door Miepie »

Alvast een voorproefje op de kerst via R.O.: Kling klokje klingelingeling, de herdertjes lagen bij nachte en wat er misschien nog meer volgt.
Petrus

Bericht door Petrus »

wim schreef:
Petrus schreef:Wie kan mij aan de juiste download-locatie helpen van Active X om de RO weer "aan de praat/zing/speel" te krijgen??

Active X is een technologie om actieve 'dingen' via het web (tijdens het browsen) aan te kunnen bieden. Je hebt bijvoorbeeld een Active X control om Flash-elementen te kunnen tonen of om een Real-player in je browser te kunnen gebruiken. In IE 6 kun je de controls bekijken en updaten via het menu: Tools -> Manage Add-ons. Hoe dat in IE 7 zit, weet ik niet.
Bedankt voor de tip Wim, helaas werkt ook dát niet, we kunnen simpelweg niet meer naar de R.O. luisteren. Jammer maar helaas :cry:
Gesloten