WEG MET DE TELEFOONCEL

limosa

Bericht door limosa »

Hendrikus schreef:
limosa schreef:telefooncel?

die dingen staan toch in het openlucht-museum, ik zie ze nooit meer in het straatbeeld
Ik wel:

Afbeelding
maar dat ís een openlucht-museum

telefoons (tegenwoordig moet daar je CC in steken geloof ik) staan toch alleen nog op vliegvelden en grote treinstations, verder zie ik die dingen bijna nergens
Billy

Bericht door Billy »

refo schreef:
lebaoth schreef:Ik ben een jongedeerne van 18 jaar en gebruik nog regelmatig een telefooncel.. is dat zo gek? :|
Ik citeer billy (waar is die eigenlijk gebleven?) maar even :
billy schreef:Wie gebruiken er nu nog telefooncellen? Alleen nog criminelen. Dat zijn geen kleine criminelen; kleine criminelen bestaan niet. Je handelt en denkt met het oogmerk tot crimineel handelen of niet. Of iemand op die wijze honderd euro of honderd duizend euro vergaart maakt voor de welgestelde kwalificatie geen verschil. Wat doen die lui dan vanuit die telefooncellen? Anonieme gesprekken voeren in drugsgerelateerde aangelegenheden. Houdt u de cellen bij u in de buurt maar eens in de gaten. Ze worden bemand door ongure types. Niemand anders maakt er gebruik van. Kinderen van zeven jaar oud hebben tegenwoordig zelf al een mobiel.

je citeert billy niet.

voor de duidelijkheid, het is geen bijdrage van mij maar van de bij het artikele geplaatste auteur :!: :!: :!:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Unionist

Bericht door Unionist »

Hendrikus, dat soort zie je nauwelijks meer. Tegeswoodig hebben ze vooral zulke:

Afbeelding

In Ierland hebben ze wel hele vrolijke:

Afbeelding

of in Zweden, daar kan toch geen Nokia tegenop?

Afbeelding

En probeer dit eens met je Motorola:

Afbeelding

Wie de onze te klein vindt, moet maar niet naar Wit-Rusland verhuizen.

Afbeelding

Wellicht is Canada een beter idee...

Afbeelding
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gian

Bericht door Gian »

Wat mankeren die mensen toch?

Afbeelding
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Adorote

Bericht door Adorote »

Ze zouden in de telefooncel ook een biertje moeten tappen tijden het telefoongesprek :D
Unionist

Bericht door Unionist »

Wat sommige mensen er aardig aan vinden om bejaarde topics naar boven te halen...?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Plaats reactie