goeie partijpunten van een "verwijfde partij"

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Unionist schreef:Afgezien van je laatste zin, Tukker, meen je dat serieus?
Ben altijd zerieus. Er is werk genoeg in Nederland.
parsifal

Bericht door parsifal »

tukkertje schreef:
Unionist schreef:Afgezien van je laatste zin, Tukker, meen je dat serieus?
Ben altijd zerieus. Er is werk genoeg in Nederland.
Dat is waar, maar het is toch rot als je je universitaire studie hebt afgemaakt en je kunt geen werk op niveau krijgen en onder HBO niveau word je niet aangenomen omdat men bang is dat je te snel weg bent.
Unionist

Bericht door Unionist »

Mijn eigeste vrouw, afgestudeerd PABO, 5 jaar onderwijservaring en 4 jaar peuterspeelzaalervaring poetst nu de plee bij oude mensen omdat refoscholten liever jonge miepjes van 20 aannemen vanwege de lagere loonkiosten.

Ja, ook in Rijssen.

Nee hoor, er is werk zat. Als je maar wilt.

Niks mis met thuiszorg hoor, maar daar heb je toch geen HBO voor gevolgd...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:Mijn eigeste vrouw, afgestudeerd PABO, 5 jaar onderwijservaring en 4 jaar peuterspeelzaalervaring poetst nu de plee bij oude mensen omdat refoscholten liever jonge miepjes van 20 aannemen vanwege de lagere loonkiosten.

Ja, ook in Rijssen.

Nee hoor, er is werk zat. Als je maar wilt.

Niks mis met thuiszorg hoor, maar daar heb je toch geen HBO voor gevolgd...
Unionist en Parsifal.........ik kan me jullie verzuchting goed indenken.

Het is gewoon krom: enerzijds roept men dat er werk zát is, maar als je dan komt, roepen ze ineens dat je té hoog bent opgeleid en dat dat tot "erosie" kan leiden (van het werk en de daarvoor benodigde opleiding), óf ze gillen dat je véél te oud bent, want 17 á 18 is de algemene insteek.............liever nog 16 als het ff mag..........

Werkgevers?...........ze l*llen rechtsom maar hándelen linksom...........
limosa

Bericht door limosa »

Petrus schreef:Werkgevers?...........ze l*llen rechtsom maar hándelen linksom...........
hahaha, da's taal van de barricaden Rens! lekker generaliseren, niet teveel nuances
Petrus

Bericht door Petrus »

limosa schreef:
Petrus schreef:Werkgevers?...........ze l*llen rechtsom maar hándelen linksom...........
hahaha, da's taal van de barricaden Rens! lekker generaliseren, niet teveel nuances
Het aanbrengen van subtiele nuances heb al zóvele jaren gedaan (vanaf 1966 t/m 2004), dat ik die bagage maar in de schuur heb opgeborgen................lekker vrijuit spijker- en clusterbommen qua barricadentaal neer laten komen als het zo eens uitkomt..........heerlijk.......even niet meer denken aan de impact van wat ik zeg, niet meer woorden wegen op een goudschaaltje.......... gewoon vakantie- en borreltafelrethoriek...mán, je kunt je niet voorstellen hoe lekker dat aanvoelt............................eindeloos kunnen generaliseren zonder de "partij" of politieke tegenstanders op je nek krijgen in raadszaal of in de kranten...................pfffffffffffffffffffffffff, wat een last er af zeg.......................
Kislev

Bericht door Kislev »

Over de SGP gesproken dit is een mooie documentaire:

Documentaire over SGP / Van der Vlies

Goeie vent die Van der Vlies.

Hoe kom ik trouwens aan zo'n oranje sjaal???? Hebbe, hebbe, hebbe!!
Petrus

Bericht door Petrus »

Kislev schreef:Over de SGP gesproken dit is een mooie documentaire:

Documentaire over SGP / Van der Vlies

Goeie vent die Van der Vlies.

Hoe kom ik trouwens aan zo'n oranje sjaal???? Hebbe, hebbe, hebbe!!
Bel gewoon naar de SGP en vraag of er al verkiezingsproducten op de markt zijn. :wink:
Plaats reactie