Verdraaid, en nog steeds kunnen we niet legaal applaudisseren :xAfgewezen schreef:Let op, dit is een test!
Dit is hem.
HOERA. Ik kan het.
Ik dank Gian, Christiaan en Hendrikus voor hun welgemeende aanwijzingen.
![]()
![]()
![]()
Hoe werkt dit forum?
Ook marsm104 bedankt!marsm104 schreef:Het kan nog een stapje verder....
Hier de code. Kan je in één keer door typen.En dit *klik* is hem dan echt.Code: Selecteer alles
[url=www.rickmarsman.nl]klik[/url]
Maar ach, dat was al genoemd...:

Nou, dan weten we ook eens hoe jij eruit ziet Rick...marsm104 schreef:Het kan nog een stapje verder....
Hier de code. Kan je in één keer door typen.En dit *klik* is hem dan echt.Code: Selecteer alles
[url=www.rickmarsman.nl]klik[/url]
Maar ach, dat was al genoemd...:

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Het was een workshop 'portretfotografie'. Fotograaf Heinz maakt regelmatig foto's voor ouders, die hun kinderen leuk op de foto willen hebben. Omdat hij behoorlijk bedreven is in dit werk, gaf hij 26-8 een workstop op het strand bij Kijkduin. Wat heb ik er geleerd...? Tja, eigenlijk wat algemene dingen 'waar op te letten', en door te doen, oefenen.
De foto's op m'n site waren van 's avonds. Dat was een vrij uurtje, en iedereen deed maar wat. En ja, daar zaten een paar stelletjes tussen
....

Curusleider had zelf ook nog een idee, om kinderen leuk neer te zetten. Wel een stoer plaatje toch???
De foto's op m'n site waren van 's avonds. Dat was een vrij uurtje, en iedereen deed maar wat. En ja, daar zaten een paar stelletjes tussen

Curusleider had zelf ook nog een idee, om kinderen leuk neer te zetten. Wel een stoer plaatje toch???
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Ik dacht: laat ik eens voor de aardigheid wat oeroude topics omhooghalen. Daarom keek ik hoeveel pagina's het onderwerp "Kerk en cultuur-actueel" had. Ik klikte op het laatste nummer en kreeg toen de volgende melding
Er zijn geen berichten in dit forum.
Klik op de Plaats Nieuw Bericht link op deze pagina om een bericht te plaatsen.
Hoe kan dat nou? Hij gaf toch echt aan dat er 12 pagina's met topis waren.
Er zijn geen berichten in dit forum.
Klik op de Plaats Nieuw Bericht link op deze pagina om een bericht te plaatsen.
Hoe kan dat nou? Hij gaf toch echt aan dat er 12 pagina's met topis waren.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik op de hoogte gebracht wil worden van nieuwe privé berichten.
Voorheen ging dat vrij vlot, maar tegenwoordig duurt het soms wel een uur of nog langer voordat het emailtje binnenkomt.
Hebben meerderen hier last van? Of is het een lokale fout?
PS> Ik heb wat testjes gedaan door zelf mailtjes te sturen, maar dat komt wel direct aan. Het ligt dus kennelijk niet aan Solcon.
Voorheen ging dat vrij vlot, maar tegenwoordig duurt het soms wel een uur of nog langer voordat het emailtje binnenkomt.
PS> Ik heb wat testjes gedaan door zelf mailtjes te sturen, maar dat komt wel direct aan. Het ligt dus kennelijk niet aan Solcon.
Tiberius schreef:Ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik op de hoogte gebracht wil worden van nieuwe privé berichten.
Luister waarde vriend Tiberius; als jij een stevige Oude Blankenheim zou lusten met een goede tuitknak van Oud Kampen zou jij daar geen last van hebben .
Maar zonder dollen bij mij gaat het goed Tiberius.
Ach, soms gaan er een uurtje of 2 á 3 overheen dat ik een mail-bericht krijg dat er een PB'tje binnen is, maar die heb ik dan al lang en breed gelezen.................Tiberius schreef:Ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik op de hoogte gebracht wil worden van nieuwe privé berichten.