Miljoenennota én dhr vd.Vlies op de R.O.

Petrus

Miljoenennota én dhr vd.Vlies op de R.O.

Bericht door Petrus »

Vanavond om 20.00 uur op de R.O. een integrale herhaling van de Troonrede, en een rechtsreeks interview met dhr v.d. Vlies over de Miljoenennota en de reactie van de SGP op die MIljoenennota.
Unionist

Bericht door Unionist »

Een alternatieve Zendtijd voor Politieke Partijen?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:Een alternatieve Zendtijd voor Politieke Partijen?
:mrgreen: :mrgreen:
arti

Bericht door arti »

Vanmiddag was hij op de radio te horen op het NOS journaal.
Lassie

Bericht door Lassie »

arti schreef:Vanmiddag was hij op de radio te horen op het NOS journaal.

je had het op de tv moeten zien. k heb enorm gelachen. (niet alleen om hem hoor maar ook om die anderen)

En die marijnissen (wat een ***)
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Lassie schreef:

je had het op de tv moeten zien. k heb enorm gelachen. (niet alleen om hem hoor maar ook om die anderen)

Ik heb het ook gezien. Maar moest niet lachen.
Vertel eens waarom???
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Lassie

Bericht door Lassie »

Christiaan schreef:
Lassie schreef:

Vertel eens waarom???

nou gewoon vooral die: marijnissen, bos en die andere twee (kan niet zo op hun namen komen) vooral die marijnissen hoe die te keer ging. :mrgreen:
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Lassie schreef:
Christiaan schreef:
Lassie schreef:

Vertel eens waarom???

nou gewoon vooral die: marijnissen, bos en die andere twee (kan niet zo op hun namen komen) vooral die marijnissen hoe die te keer ging. :mrgreen:
Doet marijnissen altijd zo´n beetje. En bos ja, je kent zijn uit spraak: Nederland verdiend zoveel beter. Mijn uitspraak over Bos is:
Zonder Bos gaat alles beter. :mrgreen:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
olfie

Bericht door olfie »

Christiaan schreef:
Doet marijnissen altijd zo´n beetje. En Bos ja, je kent zijn uit spraak: Nederland verdiend zoveel beter. Mijn uitspraak over Bos is:
Zonder Bos gaat alles beter. :mrgreen:
In het licht van het atheistisch denken heeft hij misschien nog wel gelijk ook, maar al dat gelobby en geleur met kreten die ze niet eens van plan zijn na te komen.
Dat vindt ik het sterkt van de waarden en normen waar de SGP (en de CU) voor staan. Een man een man een woord een woord.
Niet eigen eer en winst, maar winst voor een ieder en bovenal Gods eer.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
arti

Bericht door arti »

Lassie schreef:
Christiaan schreef:
Lassie schreef:

Vertel eens waarom???

Ik heb maar een klein stukje op de radio gehoord toen ik naar huis reed. Maar ik denk dat Bos en Marijnissen het niet goed kunnen verkroppen dat juist dit kabinet met zo'n miljoenennota komt, dus gaan ze van alles doen om het onderuit te schoffelen.
olfie

Bericht door olfie »

arti schreef: Ik heb maar een klein stukje op de radio gehoord toen ik naar huis reed. Maar ik denk dat Bos en Marijnissen het niet goed kunnen verkroppen dat juist dit kabinet met zo'n miljoenennota komt, dus gaan ze van alles doen om het onderuit te schoffelen.
Daar hoef je geen politicus voor te zijn. En dat is jammer, ze hebben het land op het oog, als ze zelf maar aan de macht komen.
Als ze dat nu eens omdraaien.
Eerlijk is eerlijk, sommige maatregelen waren hard, en lang niet alles valt en viel goed, maar de resultaten van de 'actie broekriem' laten zich nu wel zien.
En straks kan Paars ze weer verbrassen, en zo blijven we maar doortollen in de oneindige cirkel :cry:
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
arti

Bericht door arti »

olfie schreef:
arti schreef: Ik heb maar een klein stukje op de radio gehoord toen ik naar huis reed. Maar ik denk dat Bos en Marijnissen het niet goed kunnen verkroppen dat juist dit kabinet met zo'n miljoenennota komt, dus gaan ze van alles doen om het onderuit te schoffelen.
Daar hoef je geen politicus voor te zijn. En dat is jammer, ze hebben het land op het oog, als ze zelf maar aan de macht komen.
Als ze dat nu eens omdraaien.
Eerlijk is eerlijk, sommige maatregelen waren hard, en lang niet alles valt en viel goed, maar de resultaten van de 'actie broekriem' laten zich nu wel zien.
En straks kan Paars ze weer verbrassen, en zo blijven we maar doortollen in de oneindige cirkel :cry:
Met z'n allen ervoor zorgen dat Paars NIET aan de macht komt!
Petrus

Bericht door Petrus »

Ach ja, de verkiezingen zijn in aantocht, dus is het de hoogste tijd om met de snoeptrommel te rammelen dat het een lieve lust is, om die snoeptrommel direct ná de verkiezingen (als de verkiezingswinst binnen is) weer ijlings in de kluis op te bergen om die pas na 4 jaar weer te openen. En dat geldt nu in de hoogste vorm voor de beide nu zittende regeringspartijen............

Zo gaat dat nu bij elke verkiezingen weer!!! Je wordt er zo doodmoe van.......
Eppie

Bericht door Eppie »

Petrus schreef:Ach ja, de verkiezingen zijn in aantocht, dus is het de hoogste tijd om met de snoeptrommel te rammelen dat het een lieve lust is, om die snoeptrommel direct ná de verkiezingen (als de verkiezingswinst binnen is) weer ijlings in de kluis op te bergen om die pas na 4 jaar weer te openen. En dat geldt nu in de hoogste vorm voor de beide nu zittende regeringspartijen............

diep in z'n hart blijft'tie toch een sp'er [misschien wel een cpn'er] :wink:
Leonius

Bericht door Leonius »

Petrus schreef:Ach ja, de verkiezingen zijn in aantocht, dus is het de hoogste tijd om met de snoeptrommel te rammelen dat het een lieve lust is, om die snoeptrommel direct ná de verkiezingen (als de verkiezingswinst binnen is) weer ijlings in de kluis op te bergen om die pas na 4 jaar weer te openen. En dat geldt nu in de hoogste vorm voor de beide nu zittende regeringspartijen............

Geef me nu eens één argument waarom het kabinet in eigen belang die harde maatregelen nam. Werden ze er soms zo populair mee??
Plaats reactie