newsservers
newsservers
hallo, weet hier iemand of kliksafe een nieuwsserver heeft? op de website van hen kon ik het zo 123 niet vinden.
Je zou "news.kliksafe.nl" eens kunnen proberen. Deze host antwoordt wel op ping, maar niet op NNTP. Waarschijnlijk lukt dat alleen vanaf een Kliksafe-account, of moet je eerst inloggen.
In ieder geval lukt bij mij "news.solcon.nl" wel. Solcon host zo hier en daar nogal wat voor Kliksafe. En daar zullen ook de meeste alt.binaries (e.d.) nieuwsgroepen wel weggefilterd zijn.
In ieder geval lukt bij mij "news.solcon.nl" wel. Solcon host zo hier en daar nogal wat voor Kliksafe. En daar zullen ook de meeste alt.binaries (e.d.) nieuwsgroepen wel weggefilterd zijn.
Re: newsservers
Hé, Spenk.nl.................welkom overigens.............mogen we je nog zien een de topic "ik ben nieuw hier"?????spenk.nl schreef:hallo, weet hier iemand of kliksafe een nieuwsserver heeft? op de website van hen kon ik het zo 123 niet vinden.
duurde niet zo lang gelukkig,
dit kreeg ik terug gemaild.
Van: Arjan van de Maat, Verkoop Kliksafe
Geachte heer Van Leersum,
Op dit moment bieden wij nog niets aan op dat gebied, er zijn echter wel plannen voor.
De vraag waar het nog op vast zit, wat willen de mensen op de newsserver plaatsen? Het grote gevaar daar aan is dat er een hoop rommel op KAN komen. En dan zou het per dag bij gehouden moeten worden.
Dat vergt het nodige denkwerk, zodra er meer over bekend is, brengen we u op de hoogte.
Houd ook advertenties en de krant in de gaten!
Met vriendelijke groet,
Arjan van de Maat
Commercieel medewerker
dit kreeg ik terug gemaild.
Van: Arjan van de Maat, Verkoop Kliksafe
Geachte heer Van Leersum,
Op dit moment bieden wij nog niets aan op dat gebied, er zijn echter wel plannen voor.
De vraag waar het nog op vast zit, wat willen de mensen op de newsserver plaatsen? Het grote gevaar daar aan is dat er een hoop rommel op KAN komen. En dan zou het per dag bij gehouden moeten worden.
Dat vergt het nodige denkwerk, zodra er meer over bekend is, brengen we u op de hoogte.
Houd ook advertenties en de krant in de gaten!
Met vriendelijke groet,
Arjan van de Maat
Commercieel medewerker