Bellen met skype
Bellen met skype
Een vraagje die de website van skype mij niet kan beantwoorden is: hoeveel betaald de ontvanger per minuut? Of is dit gratis?
Naar buiteland ook? Wat de tarieven voor mij als skype gebruiker zijn, dat weet ik wel, maar niet wat de ontvanger moet betalen.
Groeten,
Matthijs
Naar buiteland ook? Wat de tarieven voor mij als skype gebruiker zijn, dat weet ik wel, maar niet wat de ontvanger moet betalen.
Groeten,
Matthijs
Ligt er aan waar je heen belt.
Van Computer naar Computer is gratis met skype.
Met voipbuster bel je helemaal gratis naar vaste telefonie in Nederland en diverse andere landen. http://www.voipbuster.com/nl/index.html
Van Computer naar Computer is gratis met skype.
Met voipbuster bel je helemaal gratis naar vaste telefonie in Nederland en diverse andere landen. http://www.voipbuster.com/nl/index.html
Re: Bellen met skype
het lijkt mij dat alleen degene die belt betaald, degene die gebeld wordt nietMatthijs schreef:Een vraagje die de website van skype mij niet kan beantwoorden is: hoeveel betaald de ontvanger per minuut? Of is dit gratis?
Groeten,
Matthijs
ik lees alleen van tarieven voor de beller, niets over de degene die gebeld wordtSkype schreef:Met SkypeOut maakt het niet uit waar u vandaan belt, maar enkel waar u naartoe belt. Als u in Amsterdam zit en uw vriend om de hoek belt, kost dat u net zoveel als wanneer u in Peking, New York of Moskou zit en uw vriend in Amsterdam belt.
De ontvanger betaald niets. Het is wat dat betreft net zo als met een gewone telefoon, dan betaald de ontvanger ook niet voor de oproep.limosa schreef:het lijkt mij dat alleen degene die belt betaald, degene die gebeld wordt nietMatthijs schreef:Een vraagje die de website van skype mij niet kan beantwoorden is: hoeveel betaald de ontvanger per minuut? Of is dit gratis?
Groeten,
Matthijs
ik lees alleen van tarieven voor de beller, niets over de degene die gebeld wordtSkype schreef:Met SkypeOut maakt het niet uit waar u vandaan belt, maar enkel waar u naartoe belt. Als u in Amsterdam zit en uw vriend om de hoek belt, kost dat u net zoveel als wanneer u in Peking, New York of Moskou zit en uw vriend in Amsterdam belt.
Atze
Als ik jou op je 06 bel in zuid afrika, reken maar dat jij ook moet betalen.astroguy schreef:De ontvanger betaald niets. Het is wat dat betreft net zo als met een gewone telefoon, dan betaald de ontvanger ook niet voor de oproep.limosa schreef:het lijkt mij dat alleen degene die belt betaald, degene die gebeld wordt nietMatthijs schreef:Een vraagje die de website van skype mij niet kan beantwoorden is: hoeveel betaald de ontvanger per minuut? Of is dit gratis?
Groeten,
Matthijs
maar dat staat los van skype, dat heeft met keuzes van de mobiele netwerken te makenMatthijs schreef:Als ik jou op je 06 bel in zuid afrika, reken maar dat jij ook moet betalen.
Ik ben gebeld met skype op mijn mobiel hier en nog nooit iets betaald. Geen enkel netwerk hier vraagt van de ontvanger geld. Ik dacht dat dat alleen in the USA voorkomt.limosa schreef:maar dat staat los van skype, dat heeft met keuzes van de mobiele netwerken te makenMatthijs schreef:Als ik jou op je 06 bel in zuid afrika, reken maar dat jij ook moet betalen.
Atze
ik dacht dat het altijd zo was dat een GSM die in een ander land is dan waar het abonnement loopt en die gebeld wordt daarvoor moet betalen, de beller betaald het gewone tarief voor bellen naar GSM en de GSM betaald iets omdat-ie in het buitenland is
maar misschien zit ik er helemaal naast, is er iemand die het een keer precies heeft uitgezocht?
maar misschien zit ik er helemaal naast, is er iemand die het een keer precies heeft uitgezocht?
Ik word bijna elke dag gebeld vanuit het buitenland op mijn mobiel maar heb daar nog nooit iets voor betaald.limosa schreef:ik dacht dat het altijd zo was dat een GSM die in een ander land is dan waar het abonnement loopt en die gebeld wordt daarvoor moet betalen, de beller betaald het gewone tarief voor bellen naar GSM en de GSM betaald iets omdat-ie in het buitenland is
Waar jij waarschijnlijk op doelt, is wanneer iemand met zijn bijv Nederlandse mobiel reist naar het buitenland. Dan kan iemand je nog steeds bellen op je nederlandse mobiele nummer, maar dan betaal de ontvanger iets om het stukje van de nederlandse nummer naar het buitenlandse netwerk te betalen. Anders niet.
Dus als je weer terug bent in Nederland betaal je als ontvanger weer gewoon niets.
Atze