Schitterende achtergronden en schermbeveiligingen

Plaats reactie
Johannes 3:16

Schitterende achtergronden en schermbeveiligingen

Bericht door Johannes 3:16 »

Sinds kort heb ik het gratis programma Webshots op mijn pc staan. Hiermee zijn schitterende achtergronden/schermbeveiligingen van webshots.com te downloaden. Tientallen prachtige foto's uit verschillende categorieën, als natuur, reizen, digitale kunst, enz.

Een aantal foto's zijn alleen te downloaden wanneer je betalend lid bent, maar er blijft nog voldoende gratis materiaal over.

Een aanrader!

Wel even registreren natuurlijk :D
Hendrikus

Re: Schitterende achtergronden en schermbeveiligingen

Bericht door Hendrikus »

Johannes 3:16 schreef:Wel even registreren natuurlijk :D
Na het aanmaken van een (gratis) account kun je er je eigen (vakantie)foto's ook neerzetten en zo vriend en vijand laten genieten van je creatieve producten.
limosa

Bericht door limosa »

ik vind dit Omega horloge wel mooi als screensaver, geeft de tijd aan van je PC en met je muis kun je knopjes indrukken, staat op =screensaver] deze pagina trouwens
Gian

Bericht door Gian »

limosa schreef:ik vind dit Omega horloge wel mooi als screensaver, geeft de tijd aan van je PC en met je muis kun je knopjes indrukken, staat op =screensaver] deze pagina trouwens
Kan je ook vertellen hoe ik die meuk van m'n scherm krijg?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
limosa

Bericht door limosa »

Gian schreef:
limosa schreef:ik vind dit Omega horloge wel mooi als screensaver, geeft de tijd aan van je PC en met je muis kun je knopjes indrukken, staat op =screensaver] deze pagina trouwens
Kan je ook vertellen hoe ik die meuk van m'n scherm krijg?
meuk? meuk? dit is een heel mooi mechanisch horloge, handopwinder, dit design wordt al ongeveer 60 jaar zo gemaakt

screensaver sluiten met de spatiebalk overigens
Plaats reactie