Fotografie

vlinder

Bericht door vlinder »

Is die foto met die rode auto in de buurt van barneveld gemaakt?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

vlinder schreef:Is die foto met die rode auto in de buurt van barneveld gemaakt?
JA, dat klopt.
Hoe weet je dat??
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Mister schreef:
vlinder schreef:Is die foto met die rode auto in de buurt van barneveld gemaakt?
JA, dat klopt.
Hoe weet je dat??
De reclamezuil rechts achter wellicht? :wink:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Hier nog een paar plaatjes van vorige vakanties en uitjes:

Londen
Afbeelding

Afbeelding
Leuven
Afbeelding
Keulen
Afbeelding

Afbeelding
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Dathenum schreef:
Mister schreef:
JA, dat klopt.
Hoe weet je dat??
De reclamezuil rechts achter wellicht? :wink:
Dat zal het wezen...
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik herkende de omgeving. Heb er 13 jaar gewoond. Idd ook de reclamezuil ja...
en dan met name het bos en van maanen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Adelbach

Bericht door Adelbach »

Wie heeft er goede ervaring met een analoog Minolta spiegelreflex camera?
Ik ben n.l op zoek naar zo'n camera, maar weet niet welk type.
Advies welkom!
Leonius

Bericht door Leonius »

Adelbach schreef:Wie heeft er goede ervaring met een analoog Minolta spiegelreflex camera?
Ik ben n.l op zoek naar zo'n camera, maar weet niet welk type.
Advies welkom!
Ik niet met een Minolta, maar wel met een Nikon. Een Nikon F65 (waarmee ik dus schiet) heb je al voor zo'n 300 EUR, inclusief een 24-80 mm objectief. Ik ben er zeer tevreden over en peins er niet over om over te gaan op digitaal, althans als het gaat om de gewone digitale consumentencameraatjes. Als ik digitaal ga, dan neem ik een Nikon D80 (komend nieuw model).
Erg duur is analoog trouwens ook niet. Fotorolletjes zijn erg goedkoop, en je laat ze alleen ontwikkelen en op CD zetten, zodat je ze alsnog kan bewerken en alleen de goeie foto's laat afdrukken.

Groet en succes!
Adelbach

Bericht door Adelbach »

'Leonius' bedankt voor je advies. Ik ga me eens richten op een Nikon.
Ik zit ook niet te wachten op digitaal. Je kunt met een spiegelreflex veel meer expirimenteren.
groetjes,
Adelbach

Bericht door Adelbach »

'Leonius' bedankt voor je advies. Ik ga me eens richten op een Nikon.
Ik zit ook niet te wachten op digitaal. Je kunt met een spiegelreflex veel meer expirimenteren.
groetjes,
Leonius

Bericht door Leonius »

Adelbach schreef:'Leonius' bedankt voor je advies. Ik ga me eens richten op een Nikon.
groetjes,
Nou, dat kan met een digitale spiegelreflex natuurlijk nog beter: je ziet het resultaat direct op je scherm. Nadeel is alleen dat de prijzen navenant hoog zijn: je telt al snel ongeveer 1200 euro neer voor zoiets. Als je het hebt dan is het geen probleem, maar anders kies ik liever voor een analoge spiegelreflex.

Groetjes en succes!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Digitale spiegelreflex heb je 'al' voor rond de € 600 à € 700 hoor. Die € 1200 is volgens mij aan de hoge kant.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Leonius

Bericht door Leonius »

Pim schreef:Digitale spiegelreflex heb je 'al' voor rond de € 600 à € 700 hoor. Die € 1200 is volgens mij aan de hoge kant.
Dat hangt er natuurlijk geheel van af. Het is wat je wilt. Een instapmodel van Nikon (D50) of van Canon heb je inderdaad al voor zo'n bedrag. Maar wil je toch wat meer, inclusief een 'lenzen'set, dan leg je toch al gauw iets van rond die 1200 euro neer. Persoonlijk heb ik nooit een D50/D70 of een EOS 300D gewild. De mogelijkheden vond ik in vergelijking met een analoge camera toch iets te beperkt. Nu we een paar jaar verder zijn, en er nu een prachtige EOS 350D te koop is, en straks een Nikon D80, wil ik dat wel overwegen. Je betaalt er dan echter wel een stuk meer voor dan 600 à 700 euro. Overigens is Canon goedkoper dan een Nikon, maar persoonlijk ga ik toch voor de Nikon: Canon voelt mij teveel 'plastic' aan. Qua kwaliteit scheelt het verder niet veel van elkaar. Dus ook hier geldt: het is maar wat je persoonlijk het beste lijkt.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Leonius schreef:
Pim schreef:Digitale spiegelreflex heb je 'al' voor rond de € 600 à € 700 hoor. Die € 1200 is volgens mij aan de hoge kant.
Dat hangt er natuurlijk geheel van af. Het is wat je wilt. Een instapmodel van Nikon (D50) of van Canon heb je inderdaad al voor zo'n bedrag. Maar wil je toch wat meer, inclusief een 'lenzen'set, dan leg je toch al gauw iets van rond die 1200 euro neer. Persoonlijk heb ik nooit een D50/D70 of een EOS 300D gewild. De mogelijkheden vond ik in vergelijking met een analoge camera toch iets te beperkt. Nu we een paar jaar verder zijn, en er nu een prachtige EOS 350D te koop is, en straks een Nikon D80, wil ik dat wel overwegen. Je betaalt er dan echter wel een stuk meer voor dan 600 à 700 euro. Overigens is Canon goedkoper dan een Nikon, maar persoonlijk ga ik toch voor de Nikon: Canon voelt mij teveel 'plastic' aan. Qua kwaliteit scheelt het verder niet veel van elkaar. Dus ook hier geldt: het is maar wat je persoonlijk het beste lijkt.
Een beetje slim handelaartje heeft een 300D voor 400 euro. Tja, dat zo'n ding plastic aanvoelt >>> hij maakt toch goede foto's!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Eppie

Bericht door Eppie »

marsm104 schreef:
Leonius schreef:
Een beetje slim handelaartje heeft een 300D voor 400 euro. Tja, dat zo'n ding plastic aanvoelt >>> hij maakt toch goede foto's!
300d voor 826,60 Euro [kieskeurig]. Geef mij het adres van dat slimme handelaartje eens.
Plaats reactie