http://www.ahmadinejad.ir/

Plaats reactie
Jongere

http://www.ahmadinejad.ir/

Bericht door Jongere »

Van nu.nl:

Iraanse president begint blog

Uitgegeven: 13 augustus 2006 22:35
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2006 06:46

De conservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad houdt vanaf nu een blog bij, een dagboek op internet. In zijn eerste bijdrage schrijft Ahmadinejad, wiens regering censuur toepast op het internet, over zijn eenvoudige afkomst.

Ook haalt hij uit naar de Verenigde Staten omdat dat land volgens hem vastbesloten was om de islamitische Iraanse revolutie van 1979 ongedaan te maken, uit angst dat andere landen hetzelfde pad zouden volgen.

Veel van de geestelijken die Ahmadinejad steunen wijzen moderne technologie af, maar andere gebruiken moderne middelen zoals sms-jes om hun religeuze boodschap te verspreiden. De staatstelevisie kondigde zondag het begin van de blog aan en drong er bij de Iraanse bevolking op aan te reageren. De blog is te lezen in het Perzisch, Engels, Frans en Arabisch.

De blog is hier te vinden.
De engelse vertaling is niet bijzonder goed.
refo

Bericht door refo »

server too busy.....

Maarre, hoe weet jij dat de engelse vertaling niet bijzonder goed is? Ken jij Perzisch?
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Of de vertaling slecht is weet ik niet, maar het Engels is dat wel....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Jongere

Bericht door Jongere »

Margriet schreef:Of de vertaling slecht is weet ik niet, maar het Engels is dat wel....
:mrgreen:

Dat bedoelde ik eigenlijk. Het vertaalde engels was niet erg goed. Aan het perzisch ben ik maar niet begonnen.
Plaats reactie