Kent iemand het boek "George W. Bush en de mythe van al-Qaeda" van Robin de Ruiter?
Dit boek gaat in op de (vermeende) geheimen achter 9/11 in combinatie met de zgn. illuminati.
Het lijkt me een interessant boek om eens te lezen, maar kan iemand me wat meer vertellen over de inhoud, en dan vooral in de zin of het enigszins verantwoord is?
Ik weet alleen dat hij ook een boek heeft over machten achter de Jehova's getuigen, die in de gereformeerde kringen geaccepteerd is.
Alle info is welkom,
bvd
George W. Bush en de mythe van al-Qaeda
George W. Bush en de mythe van al-Qaeda
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
ah, de complottheorieën
JFK is vermoord door de CIA en Elvis leeft nog!
ik geloof er niet in, heb het boek dat je noemt niet gelezen en ik ga dat ook niet lezen
deze Wikipedia-pagina kan wel interessant voor je zijn, op vkmag.com/zapruder staat ook heel wat maar die komt niet altijd door het filter heen (als je dat hebt), verder is op talloze plekken op internet wel wat te vinden hierover
JFK is vermoord door de CIA en Elvis leeft nog!
ik geloof er niet in, heb het boek dat je noemt niet gelezen en ik ga dat ook niet lezen
deze Wikipedia-pagina kan wel interessant voor je zijn, op vkmag.com/zapruder staat ook heel wat maar die komt niet altijd door het filter heen (als je dat hebt), verder is op talloze plekken op internet wel wat te vinden hierover
kijk op de website van Niburu .nl, Daan Speak.nl en op http://www.dit kan niet waar zijn.
Ook interessant is http://www.het verzet. Is een gevolg van 9/11
de info is zo overweldigend dat je niet zomaar van een complotgedachte kunt spreken.
Ook interessant is http://www.het verzet. Is een gevolg van 9/11
de info is zo overweldigend dat je niet zomaar van een complotgedachte kunt spreken.
Ik zou er ook niet zomaar in geloven, maar toch lijkt het me een interessant boek, om zo ook eens een andere visie op het geheel te lezen.
Ik denk hierbij alleen al aan de hardnekkige geruchten dat de VS nooit op de maan geland zijn, vanwege onmogelijke schaduwlijnen op de foto's van de maanlander.
Ik zal niet meteen zeggen dat het waar is, maar eenheidsworst eten is ook niet altijd gezond.
Ik denk hierbij alleen al aan de hardnekkige geruchten dat de VS nooit op de maan geland zijn, vanwege onmogelijke schaduwlijnen op de foto's van de maanlander.
Ik zal niet meteen zeggen dat het waar is, maar eenheidsworst eten is ook niet altijd gezond.
Maar waar het mij in het boek om ging, is niet het 'complot' op zich, maar de diepere gedachten er achter, de banden met de vrijmetselarij en de mormonen en de illuminati.de PLSS rugzak die de astronaut op zijn rug had, heeft in de foto een driehoekige top. Maar op de televisie beelden van het zelfde moment is die driehoekige top niet te zien.
In de volgende foto klimt de astronaut Aldrin de ladder op in totale duisternis tijdens de Apollo 11. David Groves en David Percy hebben de lichtplek op de hiel van de schoen bestudeerd, en zijn tot de conclusie gekomen dat er een extra lamp gebruikt moest zijn bij het maken van de foto’s, deze was waarschijnlijk net naast de camera geplaatst. Maar volgens zeggen was er helemaal geen extra lichtapparatuur meegenomen naar de maan.
In de foto hiernaast lopen de schaduwen niet zoals ze normaal horen te lopen. Rechts boven in de hoek zie je dat de schaduw maar rechts gaat, terwijl rechts beneden in de hoek, de schaduw juist schuin naar beneden wijst. En schaduw van een lichtbron (de zon) die meer dan 160 miljoen kilometer ver weg is zou parallel moeten zijn.
De Russen hadden uiteindelijk het eerste object de ruimte in gekregen, de eerste man de ruimte in gekregen, en ze hadden de eerste ‘spacewalk’ gemaakt, en daarbij komt ook nog eens dat ze waren de eerste om een door mensen gemaakt object op de maan te krijgen.
Het is ‘logisch’ dat de Amerikaanse regering iets moest doen, en ze moesten het snel doen, te snel waarschijnlijk. Er zat waarschijnlijk niets op om de maanlanding te faken.
Als ik de recensies bekijk, en pas heb ik een lezer over het boek gehoord, en die zei dat het wel schokkend genoeg op 'te veel' feiten berust.
Ik zal niet meteen aan durven nemen dat het boek 'de waarheid' beschrijft, maar er schijnen wel bizarre feiten en getallen in voor te komen. Zoals dat (ik meen) 1/3 of zelfs 3/4 van alle zelfmoorden op de wereld in verband staan met rituelen of sprirituele motieven hebben. Net als het offeren in rituelen.
De 13 invloedrijkste famillies, die allemaal satanische praktijken er op na houden.
Ook een interessant gegeven was, dat het onmogelijk zou zijn dat heel de aanslag geensceneerd was, maar Nero stak ook zelf de stad in brand, Hitler stak ook de Reichstag in brand.
Ik wil Bush niet op een lijn zetten, maar het is wel een gedachte die je even wakker schudt. Want uiteindelijk lezen we ook in openbaringen dat alle volken op zullen trekken tegen Israel, dat betekend dat Israel geen bondgenoten meer overhoudt.
Nu lanceer ik wat losse flodders, maar daarom lijkt het me wel eens interessant om daar wat meer over te lezen, en ook de andere zijde belicht te zien.