Zware crimineel aangepakt!

Plaats reactie
Gian

Zware crimineel aangepakt!

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Petrus

Bericht door Petrus »

Meisjes uitgehongerd aangetroffen in ouderlijk huis

Uitgegeven: 24 juli 2006 07:57

AMSTERDAM - Twee Amerikaanse uitgemergelde meisjes die naar eigen zeggen alleen aten als hun vader niet op zakenreis was, zijn vrijdag in het ziekenhuis opgenomen nadat de politie hen in een vergevorderd stadium van uithongering had aangetroffen. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.

"Het is het ergste geval van ondervoeding dat ik ooit heb gezien", zei politieagent E. Bastian en voegde eraan toe dat de meisjes van 6 en 7 jaar die werden gevonden in de kelder van hun ouderlijk huis in Wichita in de staat Kansas eruit zagen alsof ze uit een concentratiekamp kwamen.

De stiefmoeder van de meisjes, die met haar eigen gezonde en weldoorvoede kinderen boven in hetzelfde huis woonde, werd meegenomen voor verhoor. Hun vader, die weg was op zakenreis, zou bij terugkomst eveneens worden ondervraagd.

Tip

Sociaal werkers ontdekten de meisjes na een tip, en schakelden de politie in. De meisjes vertelden de politie dat ze alleen aten als hun vader thuis was, wat niet vaak was. De meisjes worden overgebracht naar een pleeggezin als ze in het ziekenhuis zijn aangesterkt.

Die stiefmoeder moeten ze iig als een zware crimineel behandelen!!!
refo

Bericht door refo »

Tja. Ik zag ooit in Den Haag ergens in het centrum een poortdeur die wat naar achteren lag. Ideaal voor noodstops. Er was echter een briefje opgeplakt met de volgende tekst:
al is jouw **** nog zo klein, mannenplas ruikt echt niet fijn.
Ik kan me goed voorstellen dat het verboden is, net zoals ik me kan voorstellen dat de nood hoog kan zijn. :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef: net zoals ik me kan voorstellen dat de nood hoog kan zijn. :mrgreen:
Vooral na de nodige pilsjes achter je kiezen....................... :mrgreen:
Lelie

Bericht door Lelie »

Petrus schreef:
Die stiefmoeder moeten ze iig als een zware crimineel behandelen!!!
Nou ik vind dat pa ook niet vrij-uit gaat, hoor!
Als hij niet op zakenreis was kon hij toch duidelijk zien dat het met z'n kinderen niet goed ging qua uiterlijk en uitstraling.
Daarbij komt nog dat hij de relatie stief-moeder / kinderen niet op waarde heeft geschat.
Die kinderen zijn voor hun hele leven beschadigd...
Petrus

Bericht door Petrus »

@ Lelie...........

daarom zei ik ook "iig", wat dus mag inhouden dat de vader óók niet écht vrijuit gaat. Maar de meeste schuld ligt in dit geval toch echt bij de stiefmoeder.........................ZIJ hongerde die kinderen toch uit als Pa niet thuis was???
Lelie

Bericht door Lelie »

Ja Petrus, dit zijn afschuwelijke toestanden.
vlinder

Bericht door vlinder »

naar aanleiding van de eerste post.....

Ik vind het terecht. iedereen weet dat het niet mag, en als deze moeder dit haar zoontje niet heeft verteld heeft ze vast ook niet verteld dat mamma die boete moet betalen..... Word me lekker zootje als alle jochies lekker overal wateren waar ze uitkomt....
(doe het anders alleen als oom agent het niet ziet) :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lelie

Bericht door Lelie »

Ach, ik vind het nogal heftig om direct een bon te schrijven. Het gaat om een drie-jarig kind, die het 'broek-plassen' waarschijnlijk net onder controle heeft. (vooral jongetjes zijn vaak wat laat :mrgreen: ) Waarom niet gewoon een waarschuwing? Die man is zelf ook eens drie jaar geweest... :wink:
vlinder

Bericht door vlinder »

Dan krijg je idd wat die agent zei dat er morgen iemand staat met blaasproblemen. Als je echt blaasproblemen hebt, vind je dat een betere smoes dan een jochie van drie en wil je ook graag van je plas af.

Ik vind dat ze 1 lijn moeten trekken. Kwestie van opvoeden (soms) :D
(heb zelf geen kinderen :mrgreen: :mrgreen: )
Petrus

Bericht door Petrus »

vlinder schreef: (heb zelf geen kinderen :mrgreen: :mrgreen: )
KOmt nog wel, en ook de dag dat je ze met genoegen achter het behang zou willen plakken en terstond verhuizen............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (ervaring mee.....)
vlinder

Bericht door vlinder »

Petrus schreef:
vlinder schreef: (heb zelf geen kinderen :mrgreen: :mrgreen: )
KOmt nog wel,
Ik hoop het.....
Eva

Bericht door Eva »

Van de NOS site:

24 Juli 2006 20:16
Nepagent beboet plassende peuter
Veel gedoe vandaag in het Groningse Veendam, waar een agent een peuter een bekeuring gaf wegens wildplassen. Een nepbekeuring, naar later bleek.

De driejarige Pascal was in hoge nood de bosjes ingedoken, toen er een agent verscheen die hem op de bon slingerde. Pascals moeder Sifra werd woest toen ze hoorde dat ze 75 euro af moest rekenen en weigerde te betalen.

Toen Sifra op het politiebureau kwam om zich over de bon te beklagen, bleek dat ze in de maling was genomen door een nepagent. De bon die Sifra in haar hand hield, leek niet op de bekeuringen die de politie doorgaans uitschrijft.
vlinder

Bericht door vlinder »

1 ding is zeker.....dat ventje plast nooit meer wild :mrgreen:
Plaats reactie