Dat heb ik ook al meerdere malen verzocht, maar het schijnt niet écht te helpen...............................geledu schreef:Dathenum, wil jij in het vervolg van je postings op nederlandstalige topics rekening houden met enkele eenvoudige lieden die het engels niet zo goed beheersen ?
Alvast bedankt !!:
Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [2]
Inderdaad op dit punt zijn de forumregels onduidelijk, ik had ze voor mijn posting uiteraard wel even goed bestudeertMoet hij zo'n mooie tekst dan voor iedereen achterwege laten, omdat een enkeling niet zo goed engels kan? (ik lees er ook niks over in de forumregels ) Misschien wil iemand het ff vertalen... ik ga zo weg dus op dit moment kan ik dat ff niet doen
Het is gelukkig wat dit topic betreft al opgelost !!
Ik snap het niet, iedereen heeft altijd maar muziek aan, zelf vind ik het heerlijk om te luisteren naar de stilte !!Maargoed, weer ontopic . Nog steeds RO hier...
Het zal er wel aan liggen dat ik niet zo muzikaal ben !!

Laatst gewijzigd door geledu op 15 jul 2006, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Berliner Philharmonik met Simon Rattle, herhaling van het concert in januari, dat toen in het kader van Mozarts 250e geboortedag werd gehouden. Is nu op Nederland 1 te zien/luisteren.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- jakobmarin
Ik zou m'n theemuts maar weer opzetten, Petrus :mrgreen:Petrus schreef:Wat een zenuwenbende zeg..........heb ik dáár jaren met plezier naar geluisterd???? Kan het me haast niet voorstellen!Petrus schreef:Arrow Classic Rock...............uit m'n tweede jeugd (en daarvóór) :mrgreen:
Nu een classic-rockballad
Snel maar Radio Set opgezocht, gregoriaanse gezangen.
Van de zenuwen weet ik niet meer waar ik 'm gelaten heb.......................... :mrgreen:Hendrikus schreef:Ik zou m'n theemuts maar weer opzetten, Petrus :mrgreen:Petrus schreef:Wat een zenuwenbende zeg..........heb ik dáár jaren met plezier naar geluisterd???? Kan het me haast niet voorstellen!Petrus schreef:Arrow Classic Rock...............uit m'n tweede jeugd (en daarvóór) :mrgreen:
Hehe smaken verschillen hePetrus schreef:Wat een zenuwenbende zeg..........heb ik dáár jaren met plezier naar geluisterd???? Kan het me haast niet voorstellen!Petrus schreef:Arrow Classic Rock...............uit m'n tweede jeugd (en daarvóór) :mrgreen:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."