Supermum !!!

Plaats reactie
droppie86

Supermum !!!

Bericht door droppie86 »

Een Britse moeder van twintig (!!) kinderen heeft haar man en haar gezin verlaten voor een getrouwde man die zij via internet heeft leren kennen. Dit meldde de Britse krant The Sun maandag.

De 48-jarige Nicola Pridham staat in de Britse media bekend als 'Britain's Supermum' (de supermamma van Groot-Brittannië) omdat zij in twintig jaar tijd elk jaar een baby heeft gehad. Zij is 26 jaar getrouwd geweest met de timmerman Kevin. Het stel kreeg ruzie toen de man een Valentijnskaart vond van een 38-jarige getrouwde soldaat.

====================================================

pff die is gek :| zou het liefde op het eerste gezicht geweest zijn? :wink:
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik zou de oudste paar van die 20 weleens willen spreken of ze het ook zo'n supermum vonden.

Ze kon kinderen krijgen, dat is bewezen, in Duitsland 33-45 zou ze waarschijnlijk goud gewonnen hebben, maar daarmee ben je nog geen supermoeder.

En het feit dat ze voor een bevlieging al die 20 laat voor wat ze zijn, degradeert haar tot moeder van niks.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
droppie86

Bericht door droppie86 »

Ja precies. Ik had ook al ergens gelezen dat mensen haar een "supermum" noemden omdat ze al zoveel kinderen had gekregen maarja, als je die BEWUST verlaat dan ben je geen (goede) moeder.
Plaats reactie