En dan te bedenken dat hij eerst nog als "Rhodé" gepost heeft...Hendrikus schreef:Misc gaat aan kop!
geplaatste berichten:
1 Miscanthus Heuvelrug 4013
2 refo candles evening town 4011
3 Pim Zuid-Holland 3994
Hoe werkt dit forum?
Re: Moderators worden voorbijgepasseerd
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Inderdaad, ja.Gian schreef:Er is een optie 'onzichtbaar in de online gebruikerslijst'.
En schijnbaar is er iemand die het niet nodig vind herkend te worden als hij op refoforum is.
Was me nog nooit opgevallen.
Heeft eigenlijk niet zo heel veel zin toch? Als gast word men ook niet herkend. Of met een nietszeggende nickname.
Re: Moderators worden voorbijgepasseerd
Is dat de refoforumverslavingstop3?Hendrikus schreef:Misc gaat aan kop!
geplaatste berichten:
1 Miscanthus Heuvelrug 4013
2 refo candles evening town 4011
3 Pim Zuid-Holland 3994

Dan hoop ik niet dat er een predikant tussen zit, want die krijgt dan de wind van voren :arrow:
Je hoeft niet in te loggen om op rf alleen maar te lezen.Unionist schreef:Zo kunnen ze niet controleren hoevaak je op rf zit. Geen lastige vragen als: je was er maar waarom antwoord je niet op mijn posting?
Bovendien lees ik rf met een RSS-lezer. Pas als ik wat wil gaan posten, start ik mijn browser, die automatisch inlogt. Dan weten "ze" (wie trouwens?) toch wel dat ik op rf zit.
Maar goed. Als je inderdaad "altijd" ingelogd wil blijven, kan je die optie aanzetten, zonder dat iemand je ziet.
Als je kijkt naar de laatste namen van het rijtje daar boven, kun je meestal wel uitrekenen wie de verborgen persoon is.Tiberius schreef:Inderdaad, ja.Gian schreef:Er is een optie 'onzichtbaar in de online gebruikerslijst'.
En schijnbaar is er iemand die het niet nodig vind herkend te worden als hij op refoforum is.
Was me nog nooit opgevallen.
Heeft eigenlijk niet zo heel veel zin toch? Als gast word men ook niet herkend. Of met een nietszeggende nickname.