Als je nog wat meer wil weten hoor ik het graag
Groetjes, Annemieke
meteen een vraagjeDathenum schreef:Beste Annemieke,
Het is me een eer om je als eerste welkom te mogen heten op dit forum! Ik zie uit naar je bijdrage in de discussies die hier gevoerd worden.
jep Rens was de eerste via pbPetrus schreef:En dát dácht jij?? Jij de eerste?? hihihihihi...............fout maatje...............Dathenum schreef:Beste Annemieke,
Het is me een eer om je als eerste welkom te mogen heten op dit forum! Ik zie uit naar je bijdrage in de discussies die hier gevoerd worden.
Een hobby die geld oplevert zeker...;-]droppie86 schreef:Mijn hobby's zijn: mijn vriend,
ja idd, ik was even de zoutbus vergeten te hanteren.............. :mrgreen:droppie86 schreef:jep Rens was de eerste via pbPetrus schreef:En dát dácht jij?? Jij de eerste?? hihihihihi...............fout maatje...............Dathenum schreef:Beste Annemieke,
Het is me een eer om je als eerste welkom te mogen heten op dit forum! Ik zie uit naar je bijdrage in de discussies die hier gevoerd worden.: flauw he... 8)
haha nee hoor valt reuze meeGian schreef:Een hobby die geld oplevert zeker...;-]droppie86 schreef:Mijn hobby's zijn: mijn vriend,
Welkom!
Welkom!droppie86 schreef:haha nee hoor valt reuze meeGian schreef:Een hobby die geld oplevert zeker...;-]droppie86 schreef:Mijn hobby's zijn: mijn vriend,
Welkom!(jammer genoeg
:
)