Al onze 'ziekten, zorgen en noden' topic

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

ahuibers schreef:Mijn moeder heeft gisteren te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Het is in een erg vroeg stadium maar binnen 2 weken gaat de borst er af... Ze kwam er achter toen het zich verspreid had naar de limferklier waar ze last van kreeg.
Sterkte ahuibers. Ook voor je moeder.

Het lijkt wel of je steeds meer hoort van deze sluipende en slopende ziekte.
Lelie

Bericht door Lelie »

ahuibers schreef:Mijn moeder heeft gisteren te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Het is in een erg vroeg stadium maar binnen 2 weken gaat de borst er af... Ze kwam er achter toen het zich verspreid had naar de limferklier waar ze last van kreeg.
Wat zullen jullie gisteren geschrokken zijn! Veel sterkte de komende weken toegewenst, vooral rondom de operatie en uitslag erna.
Vincent

Bericht door Vincent »

Lelie schreef:
Wat zullen jullie gisteren geschrokken zijn! Veel sterkte de komende weken toegewenst, vooral rondom de operatie en uitslag erna.
Wat erg... Heel veel sterkte daarmee.

Overigens, in zo'n geval zou ik zelf altijd náást de reguliere therapie, een alternatieve behandeling obv voedingstherapie overwegen (zoals door Engelbert Valstar). Maar ik weet dat daar verschillend over wordt gedacht.
limosa

Bericht door limosa »

oh, dat is schrikken, lijkt me heel erg ingrijpend voor een vrouw

allen sterkte toegewenst
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Van harte sterkte toegewenst in deze moeilijke omstandigheden :!:
Plaats reactie