Maar daar staat niet op waar ds. Driessen "staat".Frans Jozef schreef:Kunst, Scheveningen heeft een website!!
Dit was parate kennis. Maar ach, zo bijzonder is dat toch niet?
1. Mijn gemeente is een wat 'linkse' bondsgemeente. Dat is de 'moeite'.HHKtE schreef:Leg dat eens een beetje uit???
Lijden aan de kerk is dat.Afgewezen schreef:1. Mijn gemeente is een wat 'linkse' bondsgemeente. Dat is de 'moeite'.HHKtE schreef:Leg dat eens een beetje uit???
2. Ds. Van der Graaff is een sympathieke man.
3. Ds. Van der Graaff heeft een erg positieve kijk op de gemeente en preekt daar ook naar. Ook dat is voor mij 'moeite'.
3. Ds. Van der Graaf kan heel mooi de Bijbel uitleggen. Ik heb veel van hem geleerd.
Henk Binnendijk een linkse bonder? Volgens mij is hij niet eens een vage bonder (uit het schemergebied tussen bond en conf, zoals je dat in het Friesland en Groningen wel eens ziet).Miscanthus schreef:Lijden aan de kerk is dat.Afgewezen schreef:1. Mijn gemeente is een wat 'linkse' bondsgemeente. Dat is de 'moeite'.HHKtE schreef:Leg dat eens een beetje uit???
2. Ds. Van der Graaff is een sympathieke man.
3. Ds. Van der Graaff heeft een erg positieve kijk op de gemeente en preekt daar ook naar. Ook dat is voor mij 'moeite'.
3. Ds. Van der Graaf kan heel mooi de Bijbel uitleggen. Ik heb veel van hem geleerd.
Lijden om datgene wat er niet is maar wel zou moeten zijn, en lijden om datgene wat er wel is en niet zou moeten zijn. (Woorden van Henk Binnendijk,. dat is toch ook een linkse bonder?)