Recovery Audacity bestanden

Unionist

Bericht door Unionist »

Corydoras schreef:
Unionist schreef:het werkt perfect
Bij mij nog niet helemaal.

Zippen zonder te comprimeren was niet zo moeilijk. Maar dan, welke importeer opties gebruik jij?

Audacity neemt op met 32 bit float, dus het leek me het meest logisch die te nemen. Verder moet ik een 'endiannes' en 'start offset' kiezen. Deze 3 variabelen ben ik nu aan het varieren, maar het heeft nog niet echt iets nuttigs opgeleverd.

Het aantal Channels (1), amount to import (100%) en de sample rate (44100 Hz) zijn volgens mij wel goed.
ik heb helemaal niks aangepast. cd geript, mp3's geladen en daarnahet bestand met een converteerprogramma omgezet naar 64k mono. klinkt lang niet verkkerd!

Ook handig voor de cd's van http://www.bijbels-panorama.nl Die sturen ze ook in tracks op.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Unionist schreef:ik heb helemaal niks aangepast. cd geript, mp3's geladen en daarnahet bestand met een converteerprogramma omgezet naar 64k mono. klinkt lang niet verkkerd!
Ah, jij doet het met mp3-tjes. Hetzelfde trucje met .au files lukt (mij in elk geval) niet.

Inmiddels ben ik eruit, dankzij een meelezer die me deze link stuurde. Ene Tyler Knott heeft een programmaatje geschreven dat de bestanden netjes aan elkaar plakt, zodat je het goed kunt importeren in Audacity.

@refo: De link staat inmiddels ook op helpmij.nl.

Scheelt weer 1.5 Gb op m'n harde schijf en een heleboel tijd :D

Bedankt allemaal voor het meedenken!
Afbeelding
Plaats reactie