Wat is je favoriete chips?
Wat is je favoriete chips?
Van welke chips houd je het meest?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Dat klopt, dat is de zout.Zosinus schreef:Ik heb wel eens gelezen dat ze in sommige chips, o.a. Pringles, een stofje doen zodat je er meer van gaat eten. De slogan van Pringles 'once you pop you can't stop' kan dus letterlijk opgevat worden. Weet iemand hier iets van?
Ik heb vroeger bij Zonnatura gewerkt en daar verkochten ze zoutloze chips. Ik heb eens geproefd, nou dan heb je na 3 stukjes wel genoeg.
Overigens past mijn vrouw dat zelfde foefje toe: zonder zout eet ik veel minder aardappels dan mét.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ik zou toch verwachten dat jij weg bent van Cheese Union(ist) :mrgreen:Unionist schreef:Dat klopt, dat is de zout.Zosinus schreef:Ik heb wel eens gelezen dat ze in sommige chips, o.a. Pringles, een stofje doen zodat je er meer van gaat eten. De slogan van Pringles 'once you pop you can't stop' kan dus letterlijk opgevat worden. Weet iemand hier iets van?
Ik heb vroeger bij Zonnatura gewerkt en daar verkochten ze zoutloze chips. Ik heb eens geproefd, nou dan heb je na 3 stukjes wel genoeg.
Overigens past mijn vrouw dat zelfde foefje toe: zonder zout eet ik veel minder aardappels dan mét.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
In Pringles zit in verhouding tot andere chips erg veel suiker, dat werkt bij sommige mensen erg goed.Unionist schreef:Dat klopt, dat is de zout.Zosinus schreef:Ik heb wel eens gelezen dat ze in sommige chips, o.a. Pringles, een stofje doen zodat je er meer van gaat eten. De slogan van Pringles 'once you pop you can't stop' kan dus letterlijk opgevat worden. Weet iemand hier iets van?
Daarnaast is er discussie over de smaakversterker E621 (mononatriumglutamaat), die verslavend zou werken (Chinees Restaurant syndroom).

Woon je nog wel in Nederland eigenlijk???? :mrgreen:empee schreef:Niet verkrijgbaar?? Bij ons op 't dorp wel hoor!Unionist schreef:Mijn eigen favoriet is hier niet verkrijgbaar: Salt en vinegar, die verkopen ze in Engeland. Zout en azijn, je krijgt er kromme tanden van zo zuur, maar ik kan er niet afblijven...