Is dit het begin van het einde voor Ayaan?

Plaats reactie
Unionist

Is dit het begin van het einde voor Ayaan?

Bericht door Unionist »

Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Unionist

Bericht door Unionist »

Maar ja, tot op heden lijkt de VVD er weinig moeite mee te hebben. En als mevrouw Verdonk de partij gaat leiden, zal ze ook niet de eerste Afrikaan zijn die terug naar het land van herkomst gestuurd wordt.
David J

Bericht door David J »

Het lijkt me dat het buitengewoon moeilijk gaat worden om te bewijzen wie er gelijk heeft. Ik kan met goed voorstellen dat de familie de zaken mooier voorstelt dan ze waren. Even zo goed kan ik me voorstellen dat Hirsi Ali dat doet.

Hoe dan ook, Hirsi Ali heeft al lang en breed de Nederlandse nationaliteit, neem ik aan. Uitzetten is dus in geen geval aan de orde. Mocht bewezen worden dat ze inderdaad heeft gelogen, dan zal het wellicht lastig worden voor haar om nog langer openbare functies te bekleden. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze problemen gaat krijgen. De VVD wil haar publiciteitskanon niet kwijt en ze is populair bij een breed publiek.
jan03

Bericht door jan03 »

toch hoor je de laatste tijd überhaupt weinig van haar. Of is dat alleen mijn indruk maar?
Unionist

Bericht door Unionist »

jan03 schreef:toch hoor je de laatste tijd überhaupt weinig van haar. Of is dat alleen mijn indruk maar?
Wat is ze stil, ze zal toch niet aan het werk zijn?
Plaats reactie