Gewoon achter de eerste de beste vrachtwagen blijven hangen. Dat is het beste voor iedereen.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 14:52Je zult maar sleurhut-chaffeur zijn.... Je doettet ook nooit goedAmbtenaar schreef:Mensen met sleurhutten op de Franse snelweg. Sommigen rijden te langzaam waardoor ze worden ingehaald door vrachtwagens en sommigen rijden net iets sneller dan vrachtwagens en gaan dan inhalen.![]()
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Dat is pas eng en gevaarlijk!Ambtenaar schreef:Gewoon achter de eerste de beste vrachtwagen blijven hangen. Dat is het beste voor iedereen.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 14:52Je zult maar sleurhut-chaffeur zijn.... Je doettet ook nooit goedAmbtenaar schreef:Mensen met sleurhutten op de Franse snelweg. Sommigen rijden te langzaam waardoor ze worden ingehaald door vrachtwagens en sommigen rijden net iets sneller dan vrachtwagens en gaan dan inhalen.![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een "taak" in het interne systeem op mijn werk met als titel "Jouw dienstverband eindigt op ..." (en dan datum die er echt aan zit te komen.
Pas bij openen van bijlage bllijkt het te gaan over student van me, van wie het tijdelijke contract verloopt en boekje mooi op tijd af heeft. Dat vermoedde ik ook wel, dus ik was niet echt ongerust. Maar hoe je in een tijd waarin sommige unis echt moeten reorganiseren zo'n slordige titel aan berichtje kunt geven begrijp ik weer niet.
Pas bij openen van bijlage bllijkt het te gaan over student van me, van wie het tijdelijke contract verloopt en boekje mooi op tijd af heeft. Dat vermoedde ik ook wel, dus ik was niet echt ongerust. Maar hoe je in een tijd waarin sommige unis echt moeten reorganiseren zo'n slordige titel aan berichtje kunt geven begrijp ik weer niet.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
En als je er heel dicht bij achter rijdt dan bespaar je ook benzine.Ambtenaar schreef: ↑Gisteren, 16:59Gewoon achter de eerste de beste vrachtwagen blijven hangen. Dat is het beste voor iedereen.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 14:52Je zult maar sleurhut-chaffeur zijn.... Je doettet ook nooit goedAmbtenaar schreef:Mensen met sleurhutten op de Franse snelweg. Sommigen rijden te langzaam waardoor ze worden ingehaald door vrachtwagens en sommigen rijden net iets sneller dan vrachtwagens en gaan dan inhalen.![]()
- Maanenschijn
Dat is dodelijk saai en slaapverwekkend. Graag een beetje actie onderweg, zelfs met sleurhut aan de haak.
Vooral ook tijdens stijgen en dalen is achter een vrachtwagen blijven niet te doen.
En in Frankrijk zijn er erg veel driebaanswegen, dus altijd nog ruimte voor een snelle ambtenaar.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik heb bar weinig last van gehad richting het zuiden van Frankrijk. Ook niet de route over Luxemburg gereden maar over Reims en dat rijdt echt veel rustiger. En amper Belgen voor je neus. Ook een genot.
Wij hebben (nog) de bagagewagen dan kan je gewoon 130 rijden.
Wij hebben (nog) de bagagewagen dan kan je gewoon 130 rijden.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Zesbaans hoop ik? In België heb ik een keer op een driebaansweg gereden. Erg link.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 18:35Dat is dodelijk saai en slaapverwekkend. Graag een beetje actie onderweg, zelfs met sleurhut aan de haak.
Vooral ook tijdens stijgen en dalen is achter een vrachtwagen blijven niet te doen.
En in Frankrijk zijn er erg veel driebaanswegen, dus altijd nog ruimte voor een snelle ambtenaar.
De A10 is grotendeels tweebaans. Ergerlijk al die sleurhutten.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 18:35
Dat is dodelijk saai en slaapverwekkend. Graag een beetje actie onderweg, zelfs met sleurhut aan de haak.
Ik heb terug wel over Luxemburg/Luik gereden.
Ik ben er nog niet over uit wat ik het prettigste vind rijden.
Het rijden in Frankrijk gaat een stuk beter dan in Duitsland. De wegen zijn prima en weinig files en wegwerkzaamheden. Maar goed, daar betaal je ook voor.
Ik ben er nog niet over uit wat ik het prettigste vind rijden.
Het rijden in Frankrijk gaat een stuk beter dan in Duitsland. De wegen zijn prima en weinig files en wegwerkzaamheden. Maar goed, daar betaal je ook voor.
- Maanenschijn
Onze kant van de weg heeft drie banenrefo schreef:Zesbaans hoop ik? In België heb ik een keer op een driebaansweg gereden. Erg link.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 18:35Dat is dodelijk saai en slaapverwekkend. Graag een beetje actie onderweg, zelfs met sleurhut aan de haak.
Wegen met tweezijdig verkeer en een passeer-baan in het midden had je vroeger regelmatig in het Oostblok. Dat was soms bijna een dodemansrit.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Een Duitsland en Frankrijk ook nog regelmatig op B wegen die stijgen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Heerlijk, ik gebruik het vrijwel altijd. Kwam er overigens in de bergen gelukkig net op tijd achter dat je het niet moet gebruiken als je achter een andere auto een steile helling afrijdt. Het sloopt je remmen.
Tja, ieder zijn of haar ding maar ik rijd sowieso nooit graag achter een vrachtwagen, ga er altijd zsm voorbij, ik houd graag overzicht,

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!