Wat is een ES camping?Zeeuw schreef:Wij hopen vanaf morgen een weekje op de ES camping in Oostenrijk te zijn. Wellicht ontmoeten we er forummers?
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Wat is een ES camping?Zeeuw schreef:Wij hopen vanaf morgen een weekje op de ES camping in Oostenrijk te zijn. Wellicht ontmoeten we er forummers?
Wat is de definitie van Eigen Sfeer?
Ik heb geen idee waar ES voor staat eigenlijk. Dat was ook mijn vraag niet.
Wie gaan er voor op dat park?
Klopt, maar wel de vragen van @Orchidee en @robbie. De betekenis van E.S. staat op hun site en in hun logo vermeld.
Bij Vakanz ook weleens.
Klinkt alsof het totaal niet jouw eigen sfeer is. Bijzonder dat je dat dan 50 weken per jaar volhoudt.Robbie schreef: ↑Gisteren, 17:21Persoonlijk ben ik heel blij om even een paar weken uit die eigen sfeer weg te zijn. Even geen onuitgesproken, beklemmende verwachtingen. Even geen kerkelijke perikelen en zoektochten. Nee: niet de gelegenheid aangrijpen om werelds de tijd door te kunnen brengen, wel om ook met elkaar Kolossensen te lezen en dat te overdenken. En te reflecteren op wat het leven van een Christen is / zou moeten zijn.
Jaren geleden zijn we wel eens bij een dienst geweest die zondags gehouden werd op de (volstrekt seculiere) camping El Delfin Verde. Bestaan die diensten nog?Bourdon16 schreef:Wij zitten nu aan de Costa Brava.
Morgen hoop ik ergens in een kerk(je) een poosje rustig te kunnen bidden en bijbellezen maar een dienst zullen we niet bezoeken. En verder gewoon rustig aan op de camping en misschien nog iets via YouTube kijken of luisteren.
Ik neem ook altijd wat bladmuziek mee in de hoop ergens wat te kunnen spelen. Soms lukt dat.
Volgens mij wel.Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 18:51Jaren geleden zijn we wel eens bij een dienst geweest die zondags gehouden werd op de (volstrekt seculiere) camping El Delfin Verde. Bestaan die diensten nog?Bourdon16 schreef:Wij zitten nu aan de Costa Brava.
Morgen hoop ik ergens in een kerk(je) een poosje rustig te kunnen bidden en bijbellezen maar een dienst zullen we niet bezoeken. En verder gewoon rustig aan op de camping en misschien nog iets via YouTube kijken of luisteren.
Ik neem ook altijd wat bladmuziek mee in de hoop ergens wat te kunnen spelen. Soms lukt dat.