Gereformeerde Gemeenten

GG links

Re: Gereformeerde Gemeenten

Bericht door GG links »

HHR schreef: Vandaag, 09:55
pierre27 schreef: Gisteren, 20:54
GG links schreef: Gisteren, 18:45
Ik blaas de boel niet op maar constateer gewoon het e.e.a. Het gaat verder als de deputaten kerkrecht maar ook om o.a. de leden van het curatorium. Er zijn alleen forumleden (jij ook?) die geen enkele kritische noot over het kerkverband willen horen.
Nu zit je er weer naast want ook HHR kan gerust fiks kritisch zijn.
Precies. Maar het moet wel gefundeerd zijn.
En Story achtige achterklap en ongenuanceerd bashen is verkeerd en dat doe jij, GG Links, hier wel regelmatig.
Ga dan idd weg voordat je nog meer verzuurd en verbitterd.
De story lees ik niet en wat de achterklap en het bashen betreft moet je even aangeven waar ik dat doe.
Je overige adviezen heb ik niet nodig en laat ik dus links van mij liggen.

Ik heb echt een beeld van je gekregen dat je zelf verzuurd en verbitterd bent. Moet je niet zijn joh. Dat is het allemaal niet waard
DDD

Bericht door DDD »

Inwoner schreef: Vandaag, 11:58
DDD schreef: Vandaag, 11:49 Daar ben ik het wel mee eens.

Als we dan jouw bijdragen op een rijtje zetten, welke gaan dan over dingen die wel goed gaan?
Ik vind het prima als je daar een onderzoekje naar wil doen. Over het algemeen zijn mijn bijdragen zeer beperkt.
Overigens neigt je laatste zin lichtelijk naar Argumentum ad hominem.
Nou, dat vind ik niet. Je bijdragen zijn inderdaad vaak beperkt, en betreffen meestal een opmerking bij andermans gedachten. Dat is als zodanig niet bezwaarlijk, maar in dat licht was deze opmerking opmerkelijk.

Dat naar voren brengen, is niet ad hominem. Dat zou pas zo zijn als ik zou zeggen dat jouw standpunt er niet toe zou doen omdat je zus of zo doet. Als ik je wijs op een inconsistentie, is dat niet ad hominem.
Tanakh

Bericht door Tanakh »

Ik zal eens iets van een hele andere orde posten, wij hebben zojuist het "kerkblad Der oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland'' ontvangen (wij zijn Ger. Gem. lid) persoonlijk aan ons gericht, ik zie hier zo snel geen mogelijkheid dat onze gegevens daar terecht komen.
pierre27

Bericht door pierre27 »

Tanakh schreef: Vandaag, 16:33 Ik zal eens iets van een hele andere orde posten, wij hebben zojuist het "kerkblad Der oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland'' ontvangen (wij zijn Ger. Gem. lid) persoonlijk aan ons gericht, ik zie hier zo snel geen mogelijkheid dat onze gegevens daar terecht komen.
Dezelfde drukkerij he. Misschien een teken dat jullie moeten overstappen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Tanakh

Bericht door Tanakh »

pierre27 schreef: Vandaag, 17:05
Tanakh schreef: Vandaag, 16:33 Ik zal eens iets van een hele andere orde posten, wij hebben zojuist het "kerkblad Der oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland'' ontvangen (wij zijn Ger. Gem. lid) persoonlijk aan ons gericht, ik zie hier zo snel geen mogelijkheid dat onze gegevens daar terecht komen.
Dezelfde drukkerij he. Misschien een teken dat jullie moeten overstappen.
Dat zal het zijn, een teken gaat wellicht wat ver ;)
KDD

Bericht door KDD »

GG links schreef: Vandaag, 12:28
HHR schreef: Vandaag, 09:55
pierre27 schreef: Gisteren, 20:54
GG links schreef: Gisteren, 18:45
Ik blaas de boel niet op maar constateer gewoon het e.e.a. Het gaat verder als de deputaten kerkrecht maar ook om o.a. de leden van het curatorium. Er zijn alleen forumleden (jij ook?) die geen enkele kritische noot over het kerkverband willen horen.
Nu zit je er weer naast want ook HHR kan gerust fiks kritisch zijn.
Precies. Maar het moet wel gefundeerd zijn.
En Story achtige achterklap en ongenuanceerd bashen is verkeerd en dat doe jij, GG Links, hier wel regelmatig.
Ga dan idd weg voordat je nog meer verzuurd en verbitterd.
De story lees ik niet en wat de achterklap en het bashen betreft moet je even aangeven waar ik dat doe.
Je overige adviezen heb ik niet nodig en laat ik dus links van mij liggen.

Ik heb echt een beeld van je gekregen dat je zelf verzuurd en verbitterd bent. Moet je niet zijn joh. Dat is het allemaal niet waard
Het is het beste voor jezelf als je bij de gergem blijft. Later kan je gedachte over deze zaken nog veranderen en dat zal niet gebeuren als je weg gaat.
Plaats reactie