Misschien fijn voor de ambtsdragers. Maar wat vinden de gemeenteleden ervan? Zo'n pak schept afstand.
Erdee
Re: Erdee
Precies, zo heb ik dat ook enige jaren ervaren, gelukkig niet meer van toepassingPosthoorn schreef:Misschien fijn voor de ambtsdragers. Maar wat vinden de gemeenteleden ervan? Zo'n pak schept afstand.
Die 'afstand' willen veel ambtsdragers zelf hoor ik weleens
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Maanenschijn
Waarom denk je dat, waar baseer je jouw gedachte op?KDD schreef:Ik denk dat mensen een afkeer hebben van een zwart pak vanwege de inherente vijandschap tegen God.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Een mens is geneigd om God en zijn naaste te haten. Een zwart pak herinnerd ons aan dingen die we niet aan herinnerd willen worden. Dan komt er automatisch een afkeer daaraan.Maanenschijn schreef: ↑35 minuten geledenWaarom denk je dat, waar baseer je jouw gedachte op?KDD schreef:Ik denk dat mensen een afkeer hebben van een zwart pak vanwege de inherente vijandschap tegen God.
Wat voor dingen bedoel je?KDD schreef: ↑32 minuten geledenEen mens is geneigd om God en zijn naaste te haten. Een zwart pak herinnerd ons aan dingen die we niet aan herinnerd willen worden. Dan komt er automatisch een afkeer daaraan.Maanenschijn schreef: ↑35 minuten geledenWaarom denk je dat, waar baseer je jouw gedachte op?KDD schreef:Ik denk dat mensen een afkeer hebben van een zwart pak vanwege de inherente vijandschap tegen God.
zonde, schuld, dood,Gerardus2 schreef: ↑30 minuten geledenWat voor dingen bedoel je?KDD schreef: ↑32 minuten geledenEen mens is geneigd om God en zijn naaste te haten. Een zwart pak herinnerd ons aan dingen die we niet aan herinnerd willen worden. Dan komt er automatisch een afkeer daaraan.Maanenschijn schreef: ↑35 minuten geledenWaarom denk je dat, waar baseer je jouw gedachte op?KDD schreef:Ik denk dat mensen een afkeer hebben van een zwart pak vanwege de inherente vijandschap tegen God.