Vind je de uitspraak van een rechter geen grond om iets een feit te noemen, omdat je het niet met de uitspraak eens bent? Klinkt als een Trump redenatie.
Gereformeerde Gemeenten
-
MGG
Re: Gereformeerde Gemeenten
Dat is een mooi onderscheid. Dan is het feit dat een belangrijk deel van de predikanten familie van elkaar is, een manier om een inhoudelijke lijn in stand te houden. Dat zou kunnen.
Nee, maar de suggestie dat iedereen dat inzicht heeft, is daarom nog wel onjuist. Ik vind die uitspraak prima. Dat was niet waar het gesprek over ging.MGG schreef: ↑Vandaag, 16:03Vind je de uitspraak van een rechter geen grond om iets een feit te noemen, omdat je het niet met de uitspraak eens bent? Klinkt als een Trump redenatie.
Het is een feit dat ds. Zondag hoogleraar kerkrecht is.MGG schreef: ↑Vandaag, 15:19Dit is een mening en wat ik stel is een feitGG links schreef: ↑Vandaag, 15:13Mijn inzicht heeft ook iedereen tenzij je het niet WILT zien.MGG schreef: ↑Vandaag, 15:07Dat inzicht heeft iedereen...GG links schreef: ↑Vandaag, 14:59
Jij hebt blijkbaar wel het inzicht dat rechter Vergunst terecht gewraakt is.
Ik heb het inzicht dat als je een hoogleraar kerkrecht in je gelederen hebt het uiterst vreemd is dat je een voormalig journalist (ds. De Heer) voorzitter maakt van het deputaatschap en ds. Zondag niet eens gevraagd is om zitting te nemen in het deputaatschap. Ik vraag me af welk inzicht er verder nodig is.
Zie verder het commentaar van DDD
Een succesvolle wraking is vrij bijzonder. Het gebeurt in heel Nederland enkele tientallen keren per jaar..
Het is een feit dat hij niet gevraagd is als deputaat.
Het is een feit dat ds.de Heer journalist was.
Het is ook een feit dat deze hele gang van zaken vreemd is.
-
MGG
Inzicht in het feit dat de wraking terecht was. Hij was terecht, omdat de rechter hem heeft toegewezen.DDD schreef: ↑Vandaag, 16:22Nee, maar de suggestie dat iedereen dat inzicht heeft, is daarom nog wel onjuist. Ik vind die uitspraak prima. Dat was niet waar het gesprek over ging.
-
MGG
Je laatste zin is overduidelijk een mening.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:36Het is een feit dat ds. Zondag hoogleraar kerkrecht is.
Het is een feit dat hij niet gevraagd is als deputaat.
Het is een feit dat ds.de Heer journalist was.
Het is ook een feit dat deze hele gang van zaken vreemd is.
En de tweede zin vooralsnog niet meer dan een gerucht.MGG schreef: ↑Vandaag, 16:41Je laatste zin is overduidelijk een mening.
Heb jij dan een andere mening ?MGG schreef: ↑Vandaag, 16:41Je laatste zin is overduidelijk een mening.
Nee hoor, dat weet ik uit zeer betrouwbare bron.Inwoner schreef: ↑Vandaag, 16:50En de tweede zin vooralsnog niet meer dan een gerucht.MGG schreef: ↑Vandaag, 16:41Je laatste zin is overduidelijk een mening.
Ik weet ook uit betrouwbare bronnen dat hem om advies is gevraagd.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Maar GGM en Pierre27 vinden jullie dat dan niet vreemd ? En zo nee, waarom niet ?
-
MGG
Dat maakt voor de vraag of het een feit of mening is niks uit. Ik vind de samenstelling van het huidige deputaatschap prima, maar zou het ook prima vinden als ds. Zondag in het deputaatschap komt.GG links schreef: ↑Vandaag, 16:53Heb jij dan een andere mening ?MGG schreef: ↑Vandaag, 16:41Je laatste zin is overduidelijk een mening.
Moet ik als CGK'er de nieuwste Saambinder citeren? Ds IJsselstein schrijft daar een oproep aan zijn collega's om aan Woerden te denken in het geven van preekbeurten. Hij kan de rest van het jaar niet preken vanwege allergische astma .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.