Kleine ergernissen

Posthoorn

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Posthoorn »

Ik gooide laatst een serie lampen per ongeluk bij het restafval. :nonnon
merel

Bericht door merel »

huisman schreef: Gisteren, 11:20
refo schreef: Gisteren, 10:59 Vlinders zie je sowieso maar heel weinig.
Doe er dan wat aan @refo. https://www.natuurmonumenten.nl/nieuws/ ... te-krijgen
Vlinders zijn bedreigd door de opwarming van de aarde en het gebruik van pesticide. Vlindertuinen hebben dan weinig zin als de vlinders er domweg niet zijn.
Eloesje

Bericht door Eloesje »

Oh wij hebben best veel vlinders. Zat er net zelfs één in m'n auto schaduwdoek, ik klopte hem uit en hij vloog weg. Echt zo mooi!! Gister een lavendelblauwe gespot met m'n dochter en een heel stel wit en gele. Ligt er misschien aan waar je woont.

Voor mij een kleine ergernis: inpakken voor vakantie :nonnon ieder jaar zeg ik weer: volgend jaar blijf ik thuis. Wat mij betreft hoef ik niet op vakantie, maar de rest van mijn gezin staat niet echt achter me.
merel

Bericht door merel »

Eloesje schreef: Gisteren, 16:16 Oh wij hebben best veel vlinders. Zat er net zelfs één in m'n auto schaduwdoek, ik klopte hem uit en hij vloog weg. Echt zo mooi!! Gister een lavendelblauwe gespot met m'n dochter en een heel stel wit en gele. Ligt er misschien aan waar je woont.

Voor mij een kleine ergernis: inpakken voor vakantie :nonnon ieder jaar zeg ik weer: volgend jaar blijf ik thuis. Wat mij betreft hoef ik niet op vakantie, maar de rest van mijn gezin staat niet echt achter me.
Het inpakken vind ik vooral met kamperen een punt. De zooi naderhand opruimen trouwens nog meer. Dit jaar valt het voor ons mee, omdat we niet gaan kamperen
helma

Bericht door helma »

Als mensen iets bestellen via Vinted en het niet ophalen.
Vinted heeft daar geen regels of sancties voor.
En je moet maar afwachten of het überhaupt wel retour komt.
Plaats reactie