Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Hoopvol

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Hoopvol »

FlyingEagle schreef: 13 mei 2026, 14:14 Een museumjaarkaart voor ons gezin, is even een investering maar gaan we er zeker uithalen.
Ja dat is erg leuk.
Wij gaan op zaterdagmiddag regelmatig nog eventjes naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Zomaar voor een paar uurtjes. Zonder museumjaarkaart zou ik dat niet doen.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Bekeuring, echt volledig in gedachten in een te drukke week gezin/werk/kerk door rood gereden, EUR 329....
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
helma

Bericht door helma »

Bertiel schreef:Bekeuring, echt volledig in gedachten in een te drukke week gezin/werk/kerk door rood gereden, EUR 329....
Oh wat een pech!
huisman

Bericht door huisman »

Bertiel schreef: Gisteren, 17:06 Bekeuring, echt volledig in gedachten in een te drukke week gezin/werk/kerk door rood gereden, EUR 329....
Sterkte :OO3 . Heb deze bekeuring in het verleden enkele keren gehad. Zelfs 3 keer in 1 jaar. Door de hoogte van het bedrag toch mijn leven gebeterd.
Door rood rijden blijft natuurlijk gevaarlijk en ik vond de bekeuringen dan ook vervelend en het bedrag best hoog maar wel terecht en betaalde ze dus met schaamte en een beetje vreugde.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

zeker is het gevaarlijk, hoewel ik in de verste verte op de foto geen auto zag kruisen...
maar het vooral zuur, dat je in zo'n week alle ballen probeert op te houden, en je zo in gedachten bent dat dit soort dingen gebeuren.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
DDD

Bericht door DDD »

Het lijkt me vooral reden tot dankbaarheid dat niemand erbij is overleden. Maar het bedrag is wel hoog, inderdaad.
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Bertiel schreef: Gisteren, 17:28 zeker is het gevaarlijk, hoewel ik in de verste verte op de foto geen auto zag kruisen...
maar het vooral zuur, dat je in zo'n week alle ballen probeert op te houden, en je zo in gedachten bent dat dit soort dingen gebeuren.
Rust vooral goed uit zodra dat kan. En mochten dit soort weken vaker voorkomen of de norm worden, ga dan vooral prioriteren. Je (mentale) gezondheid en veiligheid zijn zo belangrijk!
Dat klinkt natuurlijk verrukkelijk gemakkelijk maar ik ben het van harte eens met DDD als hij zegt dat er reden voor dankbaarheid is dat dit goed mocht gaan. Ik denk dat we allemaal willen dat je veilig thuiskomt, en je medeweggebruikers ook.

Veel sterkte met alle drukte en/of stress Bertiel.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Meerdere complimenten voor mijn orgelspel.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
helma

Bericht door helma »

Johann Gottfried Walther schreef:Meerdere complimenten voor mijn orgelspel.
Dat is leuk!
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Dat is leuk als je waardering krijgt! ik heb onlangs ook met plezier naar je orgelspel geluisterd.
Johann Gottfried Walther

Bourdon16 schreef: Gisteren, 20:45 Dat is leuk als je waardering krijgt! ik heb onlangs ook met plezier naar je orgelspel geluisterd.
:super
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Johann Gottfried Walther

Organist vond dat ik talent voor orgelspelen had,
en ander was een gemeentelid die mij wat koraalzettingen hoorde spelen en vond dat ik de samenzang wel kon begeleiden.
Plaats reactie