Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Hoopvol
Berichten: 1599
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Hoopvol »

FlyingEagle schreef: 13 mei 2026, 14:14 Een museumjaarkaart voor ons gezin, is even een investering maar gaan we er zeker uithalen.
Ja dat is erg leuk.
Wij gaan op zaterdagmiddag regelmatig nog eventjes naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Zomaar voor een paar uurtjes. Zonder museumjaarkaart zou ik dat niet doen.
Bertiel
Berichten: 6985
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Bertiel »

Bekeuring, echt volledig in gedachten in een te drukke week gezin/werk/kerk door rood gereden, EUR 329....
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 20232
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door helma »

Bertiel schreef:Bekeuring, echt volledig in gedachten in een te drukke week gezin/werk/kerk door rood gereden, EUR 329....
Oh wat een pech!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 21419
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door huisman »

Bertiel schreef: Gisteren, 17:06 Bekeuring, echt volledig in gedachten in een te drukke week gezin/werk/kerk door rood gereden, EUR 329....
Sterkte :OO3 . Heb deze bekeuring in het verleden enkele keren gehad. Zelfs 3 keer in 1 jaar. Door de hoogte van het bedrag toch mijn leven gebeterd.
Door rood rijden blijft natuurlijk gevaarlijk en ik vond de bekeuringen dan ook vervelend en het bedrag best hoog maar wel terecht en betaalde ze dus met schaamte en een beetje vreugde.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bertiel
Berichten: 6985
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Bertiel »

zeker is het gevaarlijk, hoewel ik in de verste verte op de foto geen auto zag kruisen...
maar het vooral zuur, dat je in zo'n week alle ballen probeert op te houden, en je zo in gedachten bent dat dit soort dingen gebeuren.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
DDD
Berichten: 35623
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door DDD »

Het lijkt me vooral reden tot dankbaarheid dat niemand erbij is overleden. Maar het bedrag is wel hoog, inderdaad.
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 1019
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Edelweiss »

Bertiel schreef: Gisteren, 17:28 zeker is het gevaarlijk, hoewel ik in de verste verte op de foto geen auto zag kruisen...
maar het vooral zuur, dat je in zo'n week alle ballen probeert op te houden, en je zo in gedachten bent dat dit soort dingen gebeuren.
Rust vooral goed uit zodra dat kan. En mochten dit soort weken vaker voorkomen of de norm worden, ga dan vooral prioriteren. Je (mentale) gezondheid en veiligheid zijn zo belangrijk!
Dat klinkt natuurlijk verrukkelijk gemakkelijk maar ik ben het van harte eens met DDD als hij zegt dat er reden voor dankbaarheid is dat dit goed mocht gaan. Ik denk dat we allemaal willen dat je veilig thuiskomt, en je medeweggebruikers ook.

Veel sterkte met alle drukte en/of stress Bertiel.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 5702
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Meerdere complimenten voor mijn orgelspel.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 20232
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door helma »

Johann Gottfried Walther schreef:Meerdere complimenten voor mijn orgelspel.
Dat is leuk!
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 2488
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Bourdon16 »

Dat is leuk als je waardering krijgt! ik heb onlangs ook met plezier naar je orgelspel geluisterd.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 5702
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Bourdon16 schreef: Gisteren, 20:45 Dat is leuk als je waardering krijgt! ik heb onlangs ook met plezier naar je orgelspel geluisterd.
:super
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 5702
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Organist vond dat ik talent voor orgelspelen had,
en ander was een gemeentelid die mij wat koraalzettingen hoorde spelen en vond dat ik de samenzang wel kon begeleiden.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Plaats reactie