De vijf talen van de liefde bij dementie.
Gary Chapman.
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Yes. Ik kwam die tegen voor een habbekrats. Veel lijnen richting Christus.FlyingEagle schreef: ↑Gisteren, 19:34Is dat deze? https://www.dbnl.org/arch/mack018aant05 ... t05_01.pdfBertiel schreef:Ik ben bezig in:
(…)
Deuteronium - Mackingtosh
(…)
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Nog (lang) niet uit. Ligt op de vakantiestapel.Johann Gottfried Walther schreef: ↑Gisteren, 20:13 Huisman heeft: Het Evangelie in Genesis,
van Henry Law (1797-1884)
al gelezen?
Wat vindt u van dit boek?
Heb jij hem wel uitgelezen?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Johann Gottfried Walther
- Berichten: 5699
- Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Nee, ik ben al wel over de helft.huisman schreef: ↑Gisteren, 22:15Nog (lang) niet uit. Ligt op de vakantiestapel.Johann Gottfried Walther schreef: ↑Gisteren, 20:13 Huisman heeft: Het Evangelie in Genesis,
van Henry Law (1797-1884)
al gelezen?
Wat vindt u van dit boek?
Heb jij hem wel uitgelezen?
Maar ook nog bezig in 67 Artikelen van Zwingli
en nog andere boeken.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"