Heerlijk reactie.helma schreef: ↑09 jun 2026, 09:18 Oh voor ontspanning vind ik het best leuk om de podcast tijdens een huishoudelijk klusje te luisteren. Sommige dingen zetten je tot nadenken; andere dingen neem ik voor kennisgeving aan.
Ik heb wel meer affiniteit met G dan met C.
Die verjaardagenaflevering heeft denk ik alles te maken met persoonlijkheid en karakter.
Ik vind verjaardagen belangrijk om de band vast te houden; soms zijn het de enige momenten dat je iemand (nog) ontmoet.
En de gesprekken zijn inderdaad niet op elke verjaardag even interessant (noch op elke podcast) maar ik heb toch regelmatig echt waardevolle verjaardagen.
Buiten dat je er zelf soms niet zoveel aan of mee hebt is een verjaardagsbezoek wel een blijk van betrokkenheid en moet je er misschien meer aan denken dat het voor de jarige belangrijk is dat je komt; anders was je wellicht niet uitgenodigd.
En wat het kabbelende babbelen van de dames betreft is het niet veel anders dan dat hier met grote regelmaat gebeurt. Wat gevonden wordt van deze podcast kan met gelijke argumenten van dit forum gezegd worden.
Met het verschil dat de dames van de podcast altijd vriendelijk zijn![]()
Vooral omdat jouw verjaardag de leukste/fijnste is van alle verjaardagen om te vieren.
Ik zie er elk jaar naar uit. En dat meen ik.
De podcast is gewoon leuk.
Af en toe luister ik er eentje.
Idd tijdens een huishoudelijk klusje.
) maar ik heb toch regelmatig echt waardevolle verjaardagen.