In memoriam
Re: In memoriam
Gecondoleerd Pierre, en veel kracht toegewenst om dit verlies te dragen.
Wat ingrijpend en verdrietig.
Gecondoleerd Pierre.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Henk J
Pierre, daar zijn geen woorden voor. Schuil maar bij de Allerhoogste in dit zware verdriet.
Van harte gecondoleerd.
Van harte gecondoleerd Pierre met dit plotselinge en ingrijpende verlies. Van harte Gods nabijheid toegewenst.
-
Bewaar het Pand
Gecondoleerd.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gecondoleerd Pierre en sterkte met dit verlies
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Van harte gecondoleerd!
Allereerst uiteraard ook van harte gecondoleerd. Sterkte en Zijn nabijheid toegebeden.
Ik wil niks afdoen aan de situatie en het verdriet, maar is het de bedoeling om van dit forum een openbaar condoleanceregister te maken?
Ik wil niks afdoen aan de situatie en het verdriet, maar is het de bedoeling om van dit forum een openbaar condoleanceregister te maken?
ik vind het heel fijn om als actieve forummers zo met elkaar te kunnen meeleven. Vooral mee doorgaan
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Nou, inderdaad.Bertiel schreef:ik vind het heel fijn om als actieve forummers zo met elkaar te kunnen meeleven. Vooral mee doorgaan