Nee. Blijken is het goede woord niet, voor zover ik nu even uit mijn hoofd kan beoordelen. Ik heb het artikel nog niet gelezen. Maar vreemdelingenhaat is natuurlijk wel een heel groot thema in deze geschiedenis. Dus op zich vind ik het niet verbazingwekkend als de auteur wil laten zien dat van het een het ander komt, uiteindelijk met het weggooien van jongetjes in de Nijl. Zoiets begint klein, en eindigt groot. Ik heb het artikel niet gelezen, maar uitsluiting is natuurlijk wel een enorm thema in deze geschiedenissen. Jozef werd er buiten gesloten door zijn broers en je ziet dat thema steeds weer terugkomen, in het groot en in het klein.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 07:23Ook @DDD roept wat, nul inhoud. De vraag was: Blijkt uit het bijbelverhaal over Jozef en de vrouw van Potifar vreemdelingenhaat? Dat stelt Alain.DDD schreef: ↑25 mei 2026, 23:51Onzin natuurlijk. Er is meer reden om jou niet serieus te nemen, als je dit soort dingen schrijft. Trouw is een serieuze krant.
Los daarvan is het onjuist dat er niet veel mensen zijn die problemen hebben met arbeidsmigratie. Ik vind juist arbeidsmigratie hét grote sociale probleem van onze tijd.
Gewoon, 1 vraag. Lukt dat?
Mijn punt was jouw drogreden over de krant. Die slaat nergens op.