Mode en kleding

Arja

Re: Mode en kleding

Bericht door Arja »

merel schreef: Gisteren, 18:15 Wat bedoel jij met aandacht voor het lichaam?
Ik zei dit: Daarom is de vraag niet: is een rok automatisch eerbaar en een broek automatisch verkeerd? De vraag is: wat straalt mijn kleding uit? Eenvoud, waardigheid... of aandacht voor mijn lichaam, status, mode etc. En die vraag geldt niet alleen vrouwen.

Met “aandacht voor mijn lichaam” bedoel ik kleding die bedoeld is om het lichaam te showen: “show off your body”.
HHR

Bericht door HHR »

Als je dan een reactie schrijft, geef dan een onderbouwing. Wat een slechte brief van die meneer uit Barneveld.
KDD

Bericht door KDD »

HHR schreef: Vandaag, 18:59 Als je dan een reactie schrijft, geef dan een onderbouwing. Wat een slechte brief van die meneer uit Barneveld.
Hij geeft toch duidelijke redenen voor zijn positie?
HHR

Bericht door HHR »

KDD schreef: Vandaag, 19:51
HHR schreef: Vandaag, 18:59 Als je dan een reactie schrijft, geef dan een onderbouwing. Wat een slechte brief van die meneer uit Barneveld.
Hij geeft toch duidelijke redenen voor zijn positie?
Welnee een berg gevoelsargumenten en zaken aan elkaar verbinden die natuurlijk nergens op slaan.
DDD

Bericht door DDD »

Maar die gevoelsargumenten zijn nu juist zijn punt, naar mijn idee.

Maar onzin is het helaas wel. Hij 'vergeet' dat de GG zelf ook heel anders zijn dan 100 jaar geleden. Al weet ik niet zeker hoeveel inzicht hij in de feiten heeft.
Plaats reactie