Curatorium Ger.Gem. 2026
Curatorium Ger.Gem. 2026
Maandag tot en met woensdag vergadert het Curatorium van de Ger.Gem. over toelating van nieuwe studenten.
Graag alleen feitelijke informatie.
Graag alleen feitelijke informatie.
Re: Curatorium Ger.Gem. 2026
Haha dat ging fout
mooi dat er twee jongemannen mochten worden aangenomen die, Dv nog jaren kunnen dienen! Ik hoop dat er de komende dagen nog velen mogen volgen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Ze zijn al achterin het alfabet.
Het is niet op alfabetische volgorde
Het is op volgorde van aanmelden hoorde ik
Dus bv Klaassen kan eerder gehoord worden dan Bakker
En bv van de Zande als eerst gehoord
Het is op volgorde van aanmelden hoorde ik
Dus bv Klaassen kan eerder gehoord worden dan Bakker
En bv van de Zande als eerst gehoord
-
MrNuwenspete
Ik kan me voorstellen dat in de kleine gemeenten van Goudswaard en Poortugaal hier met gemengde gevoelens op wordt gereageerd. Verheugend dat beide jonge mannen de opleiding tot predikant mogen volgen, maar beide gemeenten raken wel een ouderling én jong gezin kwijt
Inderdaad verblijdend. Ook weer een nieuw beroep geleerd. Formule manager. Nooit van gehoord.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mooi nieuws!
Dat dacht ik ook toen ik de namen las.
Is altijd wel zo geweest op alfabetische volgorde achternaam.
We wachten het af.
Nou, dat kan ik mij dan weer helemaal niet voorstellen. Poortugaal (en vooral Rhoon) ligt bovendien op fietsafstand van de theologische school.Ouddorp schreef: ↑Gisteren, 20:50 Ik kan me voorstellen dat in de kleine gemeenten van Goudswaard en Poortugaal hier met gemengde gevoelens op wordt gereageerd. Verheugend dat beide jonge mannen de opleiding tot predikant mogen volgen, maar beide gemeenten raken wel een ouderling én jong gezin kwijt
Laatst gewijzigd door DDD op 18 mei 2026, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.