Pastor Albert N. Martin; known for his 46-year ministry at Trinity Baptist Church in Montville, New Jersey passed away.
Ds B van Leeuwen noemde hem ooit in zijn preken (raadde zijn preken aan) en hier op het forum is hij ook wel genoemd.
In memoriam
Re: In memoriam
De Goudse Irene Klein Haneveld (72) is op donderdag 16 april overleden.
Bekend van de kleurrijke boekwinkel/Bijbelshop Samma. En van het traditionele Goudse Paasontbijt, waar ze Tweede Paasdag nog een 'spreekje' heeft gehouden.
Bekend van de kleurrijke boekwinkel/Bijbelshop Samma. En van het traditionele Goudse Paasontbijt, waar ze Tweede Paasdag nog een 'spreekje' heeft gehouden.
-
Henk J
André van Vliet is op 56-jarige leeftijd overleden. https://www.rd.nl/artikel/1146493-dirig ... -overleden
Overleden: ds. G. Meuleman (HHK) te Ouddorp. 92 jaar. Was hulpprediker te Ouddorp en hervormd predikant te Wekerom
Hij heeft de begrafenis van mijn tante nog geleid. Alweer verschillende jaren geleden.
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Refojongere
Fijne ,nuchtere man wars van overgeestelijkheid en uiterlijk vertoon.
Praatte wel erg in dialect maar voor mij geen enkel probleemRefojongere schreef: ↑09 mei 2026, 23:40Fijne ,nuchtere man wars van overgeestelijkheid en uiterlijk vertoon.
Echt dialect was het ook niet. Een accentje noemen we dat.HHKtE schreef: ↑09 mei 2026, 23:46Praatte wel erg in dialect maar voor mij geen enkel probleemRefojongere schreef: ↑09 mei 2026, 23:40Fijne ,nuchtere man wars van overgeestelijkheid en uiterlijk vertoon.
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
DIA, Een eerlijke, nuchtere prediker. Voor de scheuring preekte hij zeer regelmatig in onze gemeente. Ik herinner me van hem dat hij vaak uit de berijmde Psalmen citeerde.-DIA- schreef: ↑09 mei 2026, 23:51Echt dialect was het ook niet. Een accentje noemen we dat.HHKtE schreef: ↑09 mei 2026, 23:46Praatte wel erg in dialect maar voor mij geen enkel probleemRefojongere schreef: ↑09 mei 2026, 23:40Fijne ,nuchtere man wars van overgeestelijkheid en uiterlijk vertoon.
er was geen dienst of hij haalde psalm 119 en of liet die zingen.
Of in zijn gebed het gebed voor de predikatie citeren.
Eerlijke authentieke man
Of in zijn gebed het gebed voor de predikatie citeren.
Eerlijke authentieke man
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Hierdoor echt authentiek. In al zijn eenvoud en echtheid een dominee voor het gewone volk.-DIA- schreef: ↑09 mei 2026, 23:51Echt dialect was het ook niet. Een accentje noemen we dat.HHKtE schreef: ↑09 mei 2026, 23:46Praatte wel erg in dialect maar voor mij geen enkel probleemRefojongere schreef: ↑09 mei 2026, 23:40Fijne ,nuchtere man wars van overgeestelijkheid en uiterlijk vertoon.