Nee, dat ligt bij de verantwoordelijke voor de aanbesteding. Dat is een projectleider van gemeentewerken.
Grote ergernissen
Re: Grote ergernissen
Ook prima, in elk geval bij een ambtenaar;)
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Tja, enfin iedereen mag een fout maken. Mag van Merel vast ook...Wim Anker schreef: ↑30 apr 2026, 16:37Ws een ingehuurde externe. Zo'n meeuw.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Een mail van de kerkenraad over de intrede en bevestiging van de nieuwe dominee. 
Doe me dan de hervormde methode maar: gewoon tijdens een zondagse dienst.
Doe me dan de hervormde methode maar: gewoon tijdens een zondagse dienst.
-
De Rijssenaar
-
Groepscirkel
Dat in de plaatselijke stadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
Laatst gewijzigd door Groepscirkel op 02 mei 2026, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Er staat nog wel meer in, en dat is wat de ergerins van refo wekt. Trouwens, ook die van mij, hoor.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgestadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
Laatst gewijzigd door Posthoorn op 02 mei 2026, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem aan dat dit een schrijffout is? Of is dit een woord wat of heel nieuw is -dus ken ik het niet- of oud-Nederlands?Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgestadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
-
Groepscirkel
Groepscirkel schreef:<> stadsgestadsgemeente <>
Die vervelende autocorrectie. Is het nog niet eens correctie ook
Was het dat maar. Dat wisten we al een een halfjaar.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
Ik begreep van iemand dat de leden van de gemeente verzocht werden niet met de auto te komen bij de intrede terwijl er een enorm, maar dan ook een enorm groot parkeer terrein is.refo schreef: ↑Gisteren, 11:40Was het dat maar. Dat wisten we al een een halfjaar.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
.
-
Groepscirkel
Gewoon op zondag doen. Het is een gebeurtenis voor de gemeente. Nog wat familie, vrienden en relaties vanuit de vorige kerkelijke gemeente erbij, dan is het genoeg. Scheelt een hoop.refo schreef: ↑Gisteren, 11:40Was het dat maar. Dat wisten we al een een halfjaar.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
Echt heel verheugd zijn jullie nog niet, hè.refo schreef: ↑Gisteren, 11:40Was het dat maar. Dat wisten we al een een halfjaar.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.
Job schreef: ↑Gisteren, 12:45Echt heel verheugd zijn jullie nog niet, hè.refo schreef: ↑Gisteren, 11:40Was het dat maar. Dat wisten we al een een halfjaar.Groepscirkel schreef: ↑Gisteren, 06:25Dat in de plaatselijke stadsgemeente binnenkort een dominee zal worden bevestigd en daarna intrede zal doen.