Ik vraag me toch af of als Orbán niet zo corrupt was geweest, of dit ook zou zijn gebeurd.
Maar goed. Het is een hoopvol feit, dat is zeker.
Presidentsverkiezingen USA 2024
-
Amstelodamense
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Inmiddels worden steeds meer christenen gelukkig wakker, zie ook opinie in het RD. Dan heeft deze gekke post van Drumpf toch een positief effect.
Nee hoor. Ik heb alle vertrouwen in de Koning en in onze premier.
Ik ben nog steeds heel dankbaar dat Orbán verloor. Eindelijk gerechtigheid, hoop ik dan maar. Ik hoop met huisman dat dat in Amerika ook komt.
Maar mijn beeld van Amerika zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik vond het eerst een derdewereldland en nu een bananenrepubliek. Zonder grote fruitbedrijven die de dienst uitmaken maar wel met een aap aan het hoofd.
Ik ben nog steeds heel dankbaar dat Orbán verloor. Eindelijk gerechtigheid, hoop ik dan maar. Ik hoop met huisman dat dat in Amerika ook komt.
Maar mijn beeld van Amerika zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik vond het eerst een derdewereldland en nu een bananenrepubliek. Zonder grote fruitbedrijven die de dienst uitmaken maar wel met een aap aan het hoofd.
Een merkwaardig fenomeen hier op het forum wat betreft de meningen over Trump. Ik was aanvankelijk erg sceptisch over hem (zie mijn eerste bericht in dit topic), maar hij heeft me verrast en het is goed om te zien hoe hij het voortouw neemt om de VS militair assertiever te maken. Hij groeide op in de gloriedagen van Amerika en lijkt die te willen terugbrengen. Er valt nog veel meer over hem te zeggen, maar ik zie in hem een echte leider die zijn land rond de vlag kan verenigen. Zijn succes zal waarschijnlijk beperkt worden door zijn tegenstanders – zowel nationaal als internationaal.
Haha, geweldige post.KDD schreef:Een merkwaardig fenomeen hier op het forum wat betreft de meningen over Trump. Ik was aanvankelijk erg sceptisch over hem (zie mijn eerste bericht in dit topic), maar hij heeft me verrast en het is goed om te zien hoe hij het voortouw neemt om de VS militair assertiever te maken. Hij groeide op in de gloriedagen van Amerika en lijkt die te willen terugbrengen. Er valt nog veel meer over hem te zeggen, maar ik zie in hem een echte leider die zijn land rond de vlag kan verenigen. Zijn succes zal waarschijnlijk beperkt worden door zijn tegenstanders – zowel nationaal als internationaal.