Je kunt gewoon je telefoon of tablet gebruiken.
Erdee
Re: Erdee
Evangelist schreef: ↑13 apr 2026, 22:27Ik doelde inderdaad op de meest gekozen abo-vorm. Dat is 0.85 euro per dag. Het volle pakket is inderdaad 1.27 euro per dag. Als je beide getallen middelt, kom je op ‘grofweg’ 1 euro per dag. (Om precies te zijn: 1.06 euro.)
Het volle pakket is 515 / 365 = 1,41.
Hoe reken jij? En, andere vraag, waarom liegt men zo? (Je kan ook.gewoon zeggen: het is maar max 1,5 euro per.dag)
Dat eurootje per dag zit er dus gewoon 41 procent naast. (En dan tellen we ook nog gewoon alle dagen van de week mee, een christen zou moeten rekenen met werkdagen in een jaar). Het kan mij verder niet schelen of iemand RD nu leest of niet maar laat de verkooppraatjes maar fatsoenlijk.
-
Evangelist
Ik lees op de site van het RD:Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 07:55Evangelist schreef: ↑13 apr 2026, 22:27Ik doelde inderdaad op de meest gekozen abo-vorm. Dat is 0.85 euro per dag. Het volle pakket is inderdaad 1.27 euro per dag. Als je beide getallen middelt, kom je op ‘grofweg’ 1 euro per dag. (Om precies te zijn: 1.06 euro.)
Hoe reken jij? En, andere vraag, waarom liegt men zo? (Je kan ook.gewoon zeggen: het is maar max 1,5 euro per.dag)
Dat eurootje per dag zit er dus gewoon 41 procent naast. (En dan tellen we ook nog gewoon alle dagen van de week mee, een christen zou moeten rekenen met werkdagen in een jaar). Het kan mij verder niet schelen of iemand RD nu leest of niet maar laat de verkooppraatjes maar fatsoenlijk.
- meest gekozen: 5,92 per week. 5,92/7 = 0,85
- volledige pakket: 8,92 per week. 8.92/7 = 1,27
Zó heb ik gerekend. En ik heb inderdaad met 7 dagen in een week gerekend; waarom een christen alleen met werkdagen zou moeten rekenen, begrijp ik niet. Er staan altijd stukken in het RD die bijvoorbeeld geschikt zijn voor de zondagavond; denk aan de hele donderdagbijlage of recent de opiniebijdrage van ds. C. Harinck en het interview met ouderling Den Haan uit Oostkapelle. Dat geeft dan ook gelijk gelegenheid om de Bijbel erbij te pakken.
Volgens mij heb ik een inhoudelijke bijdrage geleverd, waarbij ik inderdaad ‘grofweg 1 euro’ heb gezegd. Mijn rekensom heb ik hierboven uitgelegd; kortom, helemaal niet om bewust te liegen of zo. Ik vind die beschuldiging nogal grotesk; leidt ook af van waar de discussie over ging.
En als het jou helpt: lees het verhaal nog een keer maar dan met ‘grofweg 1,5 euro’ of ‘grofweg 2 euro’. Ook dan houd ik het staande.
Hartelijke groet,
Evangelist
Evangelist
Die 8,92 is een vanaf prijs. Ws voor het 3 jarige abbo. Laat dat nu net een issue zijn als het om de financieen gaat. (Weer een mooi voorbeeld dat de financieel onbezorgden voordeel krijgen).Evangelist schreef: ↑Gisteren, 08:41Ik lees op de site van het RD:Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 07:55Evangelist schreef: ↑13 apr 2026, 22:27Ik doelde inderdaad op de meest gekozen abo-vorm. Dat is 0.85 euro per dag. Het volle pakket is inderdaad 1.27 euro per dag. Als je beide getallen middelt, kom je op ‘grofweg’ 1 euro per dag. (Om precies te zijn: 1.06 euro.)
- meest gekozen: 5,92 per week. 5,92/7 = 0,85
- volledige pakket: 8,92 per week. 8.92/7 = 1,27
Zó heb ik gerekend. En ik heb inderdaad met 7 dagen in een week gerekend; waarom een christen alleen met werkdagen zou moeten rekenen, begrijp ik niet. Er staan altijd stukken in het RD die bijvoorbeeld geschikt zijn voor de zondagavond; denk aan de hele donderdagbijlage of recent de opiniebijdrage van ds. C. Harinck en het interview met ouderling Den Haan uit Oostkapelle. Dat geeft dan ook gelijk gelegenheid om de Bijbel erbij te pakken.
Volgens mij heb ik een inhoudelijke bijdrage geleverd, waarbij ik inderdaad ‘grofweg 1 euro’ heb gezegd. Mijn rekensom heb ik hierboven uitgelegd; kortom, helemaal niet om bewust te liegen of zo. Ik vind die beschuldiging nogal grotesk; leidt ook af van waar de discussie over ging.
En als het jou helpt: lees het verhaal nog een keer maar dan met ‘grofweg 1,5 euro’ of ‘grofweg 2 euro’. Ook dan houd ik het staande.
Dus ja, je mag het "grotesk" vinden, als het er zo weinig toe doet misleid dan de boel niet.
Het meest gekozen abbonnement is geen abbonnement.
En van de mensen die WEL het meestgekozen abbo nemen betalen alleen diegenen die zich direct zich voor 3 jaar commiteren minder dan 1 euro per verschjinigsdag.
Dus wat jij hierboven schrrijft kan jij niet weten zonder de verdeling tussen 1,2 en 3 jarige abbo's te weten.
Overigens is het abonnement, met 1 b. Ik weet dat jij spelling iets voor domme mensen vindt, maar ik zeg het toch maar.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 10:32 Die 8,92 is een vanaf prijs. Ws voor het 3 jarige abbo. Laat dat nu net een issue zijn als het om de financieen gaat. (Weer een mooi voorbeeld dat de financieel onbezorgden voordeel krijgen).
Dus ja, je mag het "grotesk" vinden, als het er zo weinig toe doet misleid dan de boel niet.
zeker wel
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
En strategisch de juiste man op de juiste plek. Vertrouwen op rechts door zijn GGiN-achtergrond die hij niet verloochent en vertrouwen op links doordat hij op integere wijze stenen in de refovijver durft te werpen, schat ik in.
OGGJob schreef:En strategisch de juiste man op de juiste plek. Vertrouwen op rechts door zijn GGiN-achtergrond die hij niet verloochent en vertrouwen op links doordat hij op integere wijze stenen in de refovijver durft te werpen, schat ik in.