Mijn punt had ik hier viewtopic.php?p=1230707#p1230707 al verwoord.
En inderdaad reageer ik ook alleen wanneer ik wil.
Mijn punt had ik hier viewtopic.php?p=1230707#p1230707 al verwoord.
En daar had ik ook op gereageerd:Vrouwke schreef: ↑08 apr 2026, 10:46Mijn punt had ik hier viewtopic.php?p=1230707#p1230707 al verwoord.
En inderdaad reageer ik ook alleen wanneer ik wil.
Wat is er kritisch aan de reactie van De Rijssenaar? Volgens mij vind jij mijn antwoorden kritisch. Maar de reactie van De Rijssenaar waar ik op reageer, is geen kritisch bericht.
Heb ik ff geen zin om te vertellen. Ik ga zo lekker slapen, dus geen zin om helemaal uit te typen. Ik zou zeggen; lees ff goed je berichten naRefiosi schreef: ↑08 apr 2026, 10:35Vertel?De Rijssenaar schreef: ↑08 apr 2026, 09:39Je bent wel wat vaag zeg..Refiosi schreef: ↑08 apr 2026, 09:18Ik deel verder geen persoonlijke zaken. (En als ik dat zou doen kan daar uiteraard ook op gereageerd worden.) Daarom staat hier niets over mijn worstelingen. Maar als jij aangeeft dat je met vragen loopt en dat die filmpjes dat hebben opgelost, vind ik dat erg oppervlakkig. En als dan ook nog in je andere berichten je predikant, zijn preken en de kerk het moet ontgelden, dan denk ik dat ik je moet wijzen op een uitnemender weg. Vast een beetje ouderwets, maar wel naar mijn vaste overtuiging de middelen van God verordineerd en ingesteld om ons te leiden op onze levensweg. En nog maar eens voor de duidelijkheid: niet met uitsluiting van alle andere middelen.De Rijssenaar schreef: ↑08 apr 2026, 08:56Oké. Het leek namelijk dat je dacht dat het alleen via kerk gaat en niet via andere middelen..
Ik hoor ook weinig van jouw worstelingen voor Gods aangezicht. Waarom gooi je die niet op een forum? Wss omdat het worstelingen voor Gods aangezicht zijn en geen worstelingen voor het forum..
Je hebt zeker berichten geplaatst waar je dat wel doet.Ik schrijf over algemene ervaringen en niet specifiek over mijn gemeente of predikant.