Konden we voor 1 keer maar eens likes geven he :-)ZWP schreef: ↑30 mar 2026, 12:55Dit moet één van de meest humoristische interacties van dit forum zijn.Edelweiss schreef: ↑30 mar 2026, 10:25Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.parsifal schreef: ↑28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht"![]()
![]()
Waar denk je op dit moment aan? [4]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Aan koffie.
En verder gaan waar ik was.
En verder gaan waar ik was.
Edelweiss schreef: ↑30 mar 2026, 10:25Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.parsifal schreef: ↑28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht"![]()
Ik hoop dat het inmiddels beter gaat!
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Dat vind ik een heel groot compliment, dank je welZWP schreef: ↑30 mar 2026, 12:55Dit moet één van de meest humoristische interacties van dit forum zijn.Edelweiss schreef: ↑30 mar 2026, 10:25Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.parsifal schreef: ↑28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht"![]()
![]()
Dat ik m'n huis moet gaan poetsen..