Pastorie Online - De meest gestelde vragen@refoweb

Plaats reactie
jakobmarin

Pastorie Online - De meest gestelde vragen@refoweb

Bericht door jakobmarin »

Komt uit in boekvorm:
Afbeelding

Wordt dit ook gelezen door refoforummers?
Unionist

Bericht door Unionist »

De meest gestelde vragen op Refoweb. Zijn dat:

-wat mag je allemaal (niet) als je verkering hebt?
-wat is het verschil tussen de ... kerk en de ... kerk?

Ik lees met veel plezier dagelijks de nieuwe vragen en vooral de antwoorden. Stel zelf ook nog weleens een vraag als ik niet helemaal uit de betekenis van een tekst kom. Maar om sommige vragen moet ik ook weleens lachen...
memento

Bericht door memento »

Wel, lijkt me een leuk boek, zeker om de anti-internet fanaten te tonen dat er ook goed gebruik gemaakt kan worden van internet.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Unionist schreef: Stel zelf ook nog weleens een vraag als ik niet helemaal uit de betekenis van een tekst kom. Maar om sommige vragen moet ik ook weleens lachen...
Daarom stellen deze mensen juist online(=anoniem) de vragen. Ze zijn bang dat iemand ze uitlacht als ze de vragen stellen, via de normale weg (predikant, ouderling, ouders).
Lassie

Bericht door Lassie »

ik ga dit boekje zeker aanschaffen. :wink:
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Ik heb het boekje al. 8)
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

memento schreef:anti-internet fanaten
Er was eens een dominee die zei dat je niet te veel moet internetten. Diezelfde dominee replied altijd je mail binnen een uur. 8) Dat zijn nu leuke dingen voor de mensen...
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik zie hier en op RW veel enthousiaste reacties van RW-ers dat ze het boekje gaan kopen. Ik volg de (waardevolle!) vragenrubriek op de voet. Maar wat heb je nou als RW-er of RW-watcher aan dit boekje? Al die vragen staan toch ook online?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Pim schreef:Ik zie hier en op RW veel enthousiaste reacties van RW-ers dat ze het boekje gaan kopen. Ik volg de (waardevolle!) vragenrubriek op de voet. Maar wat heb je nou als RW-er of RW-watcher aan dit boekje? Al die vragen staan toch ook online?
Ik heb er eens in zitten bladeren en ik heb de indruk dat de gegeven antwoorden vaak een samenvoeging vormen van verschillende antwoorden (op gelijksoortige vragen) die online door predikanten gegeven zijn. De gegeven antwoorden in het boekje zijn dan over het algemeen ook langer dan die in de vragenrubriek.
Het is dus niet precies hetzelfde.
Laatst gewijzigd door elbert op 11 apr 2006, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Pim schreef:Ik zie hier en op RW veel enthousiaste reacties van RW-ers dat ze het boekje gaan kopen. Ik volg de (waardevolle!) vragenrubriek op de voet. Maar wat heb je nou als RW-er of RW-watcher aan dit boekje? Al die vragen staan toch ook online?
Dan kun je het nog eens rustig lezen zonder een strijkende vrouw achter je, die telkens vraagt: "wat zegtie?" :wink:
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

elbert schreef:
Ik heb er eens in zitten bladeren en ik heb de indruk dat de gegeven antwoorden vaak een samenvoeging vormen van verschillende antwoorden (op gelijksoortige vragen) die online door predikanten gegeven zijn. De gegeven antwoorden in het boekje zijn dan over het algemeen ook langer dan die in de vragenrubriek.
Het is dus niet precies hetzelfde.
OK. Dat wist ik niet.
Hartelijke groet,

Pim.

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Miscanthus schreef:
Dan kun je het nog eens rustig lezen zonder een strijkende vrouw achter je, die telkens vraagt: "wat zegtie?" :wink:
Hahaha, ja en je kan nog eens zonder plaatsvervangende schaamte de Ali H. vragen doornemen.
Hartelijke groet,

Pim.

Unionist

Bericht door Unionist »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sommige vragen durf ik op mijn werk niet eens aan te klikken. Jan en alleman kan op mijn 21" beeldscherm meekijken...
Plaats reactie