Beroepingswerk [11]

KB_

Re: Beroepingswerk [11]

Bericht door KB_ »

Dat vroeg ik mij ook af. Maar als ik reken is hij inmiddels 77, dus het zal inderdaad emeritaat zijn.
"* For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. *""
jutter

Bericht door jutter »

Beroepen boven hardinxveld HHG
Ds. De Greef te Wouterswoude
Fred

Bericht door Fred »

Beroepen te Uddel HG
Ds. D J.W. Kok te stolwijk
wfloor

Bericht door wfloor »

Beroep voornemens HHG Emst i.c.m. Wezep: Ds. W.M. van der Linden te Ouderkerk. (Persoonlijke toevoeging: Dit is volgens mij een christelijke wijze van vergevingsgezindheid. Iemand die kortgeleden volgeplakt werd met etiketjes, na gedane schuldbelijdenis weer opnemen binnen de kerk. Binnen zijn huidige gemeente gingen al de geruchten dat hij wel nooit meer een beroep zou gaan krijgen na wat er had plaatsgevonden.)

Bron: dominees.nl
2e Hans

Bericht door 2e Hans »

wfloor schreef: 09 mar 2026, 08:25 Beroep voornemens HHG Emst i.c.m. Wezep: Ds. W.M. van der Linden te Ouderkerk. (Persoonlijke toevoeging: Dit is volgens mij een christelijke wijze van vergevingsgezindheid. Iemand die kortgeleden volgeplakt werd met etiketjes, na gedane schuldbelijdenis weer opnemen binnen de kerk. Binnen zijn huidige gemeente gingen al de geruchten dat hij wel nooit meer een beroep zou gaan krijgen na wat er had plaatsgevonden.)

Bron: dominees.nl
De laatste zin van deze post vind ik niet erg christelijk. Waarom wilt u zulke geruchten verspreiden?
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Voornemen tot beroep te Lekkerkerk(het Venster) Ds. A. v/d Stoep te Wapenveld.
(Het beroep zal ingaan op dv 2 april mits de dominee zal bedanken voor het beroep uit Wilnis)
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
AbrahamZ

Bericht door AbrahamZ »

Beroepen te GG Kruiningen:
Ds. L. V.d. Kuijl te Waarde
Plaats reactie