afwachtenofverwachten.nl
Je zou een mailtje kunnen sturen naar: verwachten@12move.nl 

Het domein staat op naam van registrant Jongbloed B.V. en contactpersoon is R. Buitenga. Wil je ook nog zijn telefoonnummer hebben? 
Volgens mij is hij geen prominente naam in Refoland... sowieso wist ik niet dat er in Heerenveen van der Zwaag-fans woonden
Ik vermoed dat hij het gewoon een goed boek vindt en een beetje extra wil promoten. Wat zijn achtergrond is weet ik niet, zo ver is mijn research nog niet gegaan 

Volgens mij is hij geen prominente naam in Refoland... sowieso wist ik niet dat er in Heerenveen van der Zwaag-fans woonden

Laatst gewijzigd door Marnix op 05 apr 2006, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Is er een refoforum-lid dat luistert naar de naam Buitenga? 
Iedereen die een pseudoniem heeft als naam, of wiens naam met een R begint is verdacht

Iedereen die een pseudoniem heeft als naam, of wiens naam met een R begint is verdacht

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Veiliger om een keer op zondag hier naar de Ger. Gem. in Arnhem te rijden... kan je hem persoonlijk spreken en wordt er ook niks online gezetUnionist schreef:Als je een brief aan ds. Hegger schrijft komt hij ook op die site. Het heeft mij heel wat zweetdruppels gekost om een persoonlijk bedoelde brief van die site af te krijgen...

Simpel: het boek is uitgegeven bij Uitgeverij Jongbloed in Heerenveen. Daar heeft men dus ook het initiatief genomen om die website op te zetten. Meneer of mevrouw Buitenga zal gewoon een werknemer van Jongbloed zijn, lijkt me.Marnix schreef:Het domein staat op naam van registrant Jongbloed B.V. en contactpersoon is R. Buitenga. Wil je ook nog zijn telefoonnummer hebben?
Volgens mij is hij geen prominente naam in Refoland... sowieso wist ik niet dat er in Heerenveen van der Zwaag-fans woondenIk vermoed dat hij het gewoon een goed boek vindt en een beetje extra wil promoten. Wat zijn achtergrond is weet ik niet, zo ver is mijn research nog niet gegaan
Hendrikus schreef:Simpel: het boek is uitgegeven bij Uitgeverij Jongbloed in Heerenveen. Daar heeft men dus ook het initiatief genomen om die website op te zetten. Meneer of mevrouw Buitenga zal gewoon een werknemer van Jongbloed zijn, lijkt me.Marnix schreef:Het domein staat op naam van registrant Jongbloed B.V. en contactpersoon is R. Buitenga. Wil je ook nog zijn telefoonnummer hebben?
Volgens mij is hij geen prominente naam in Refoland... sowieso wist ik niet dat er in Heerenveen van der Zwaag-fans woondenIk vermoed dat hij het gewoon een goed boek vindt en een beetje extra wil promoten. Wat zijn achtergrond is weet ik niet, zo ver is mijn research nog niet gegaan
En leest mee op dit forum dan wrs.
Je zou eens moeten weten wie er allemaal mee leest. :roll:
Niks mis mee toch, dat er mensen meelezen? We hebben toch niks te verbergen? Of hebben we liever dat er zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan wordt gegeven? (misschien hier ook censuur gaan toepassen?jacob schreef:Hendrikus schreef:Simpel: het boek is uitgegeven bij Uitgeverij Jongbloed in Heerenveen. Daar heeft men dus ook het initiatief genomen om die website op te zetten. Meneer of mevrouw Buitenga zal gewoon een werknemer van Jongbloed zijn, lijkt me.Marnix schreef:Het domein staat op naam van registrant Jongbloed B.V. en contactpersoon is R. Buitenga. Wil je ook nog zijn telefoonnummer hebben?
En leest mee op dit forum dan wrs.
Je zou eens moeten weten wie er allemaal mee leest. :roll: