verzenden v grote bestanden
verzenden v grote bestanden
Per e-mail kun je bij de meeste providers slechts 10MB in één keer verzenden.
Ik heb op het forum een linkje voorbij zien komen van een website waar je gratis (zonder lid te worden) grote bestanden kunt verzenden.
Wie kan me weer aan die website helpen?
Als ik ga zoeken bij google.com dan kom ik alleen bij sites terecht waar je voor die dienst moet betalen of lid moet worden. Dat wil ik niet.
Ik heb op het forum een linkje voorbij zien komen van een website waar je gratis (zonder lid te worden) grote bestanden kunt verzenden.
Wie kan me weer aan die website helpen?
Als ik ga zoeken bij google.com dan kom ik alleen bij sites terecht waar je voor die dienst moet betalen of lid moet worden. Dat wil ik niet.
Unionist gebruikt ook vaak zoiets. Via http://www.yousendit.com of zo. Hij kan je het fijne ervan vertellen.
Jullie kennen elkaar, merk ik?Unionist schreef:Sukkels blijf je natuurlijk altijd houden....
Toch zou ik voorzichtig zijn met het verzenden van vertrouwelijke bestanden via die site. Of je moet ze goed versleutelen.Hop schreef:Maar als ik gewoon een bestand uit Mijn Documente stuur loop ik geen risico?
Wat hebben simpele mensen als wij nou voor grote vertrouwelijke bestanden die we niet via de gewone mail kunnen verzenden?Tiberius schreef:Toch zou ik voorzichtig zijn met het verzenden van vertrouwelijke bestanden via die site. Of je moet ze goed versleutelen.Hop schreef:Maar als ik gewoon een bestand uit Mijn Documente stuur loop ik geen risico?
Niet te paranoia worden hoor. ;-)
Laatst gewijzigd door Pim op 03 apr 2006, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.