DDD schreef: ↑Gisteren, 21:32
Hendrien schreef: ↑Gisteren, 18:49
DDD schreef: ↑Gisteren, 15:34
Hoezo een kern? Dit is precies het punt. Ik ben het geheel met de schrijver eens.
Ik dus helemaal niet. Ook voor Sefa geldt dat hij deze wereld niet gelijkvormig moet worden. Defqon is niet om te evangeliseren, maar een afschuwelijke goddeloze bende. Hij is super slim en weet al genoeg van Gods Woord. En al ruim 5 jaar bekeerd. Gewoon gespot om te zeggen dat we moeten bidden of God Sefa’s bediening bij oa Defqon rijkelijk wil zegenen. Ik word hier echt emotioneel van….
Afgezien van het thema van volgend jaar heb ik nog weinig reden gezien om dat een afschuwelijke goddeloze bende te noemen.
Bovendien is iedere artiest primair verantwoordelijk voor zijn eigen bijdrage.
Of het elk jaar gebeurt weet ik niet. In 2024 werd er op zondag op Defqon "holy terror" gevierd, avondmaal met de duivel. Alleen dat al is reden genoeg voor een Christen om daar weg te blijven.
Op hardcore en hardstyle feesten is enorm veel duisternis, ook in veel van de muziek zelf. Kijk eens naar de namen van DJ's in die scene, aan de namen en thema's van zulke feesten, bekijk eens de affiches en stages. Dan zul je moeten erkennen dat dit de wereld van satan is. Overigens erkennen veel bezoekers dat zelf ook.
Er zijn altijd Christenen bij Defqon, zij staan te evangeliseren bij de in/uitgang met de Jezus-bus en thuis bidden er velen mee of er nog overgezet mogen worden van de duisternis in het Licht.
Ik nodig je van harte uit om eens mee te gaan.
Persoonlijk denk ik ook dat Sefa nog keuzes moet maken die misschien wel pijn doen, maar ik laat het aan de Heilige Geest over welke weg Hij met Sefa voor heeft. Wellicht bereid God een ander plan voor dan ik logisch vind, dat is vaker gebeurd en maakt mij voorzichtig.